Érkezik Samsung Galaxy S II a Telenorhoz is

2011.06.02. 10:10 pacska

Gondolom sokan vártátok, hogy a T-Mobile után a Telenornál is megvásárolható legyen majd az új Galaxy. Éppen most kaptuk a hírt, hogy bizony hamarosan érkezik a Telenorhoz is a kütyü, ha itt feliratkoztok akkor első kézből értesülhettek majd a megjelenésről.

readya kolléga tesztje itt található.


Címkék: hírek samsung s telenor ii galaxy

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr142950916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2011.06.02. 10:43:39

Tegnap én is kézbefogtam. Hát, brutál kis cucc és annyira könnyű, hogy az már komolyan zavaró!

Darkcomet 2011.06.02. 10:53:08

@Tomi from Space: En is megtapiztam egyet, engem nagyon zavart, hogy szinte nincs semmi sulya sem.

Viktor H 2011.06.02. 17:15:33

Vékonyabb és könnyebb mint a Galaxy I ? Ha van hozzá PowerPack akkor talán majd ha lejebb megy az ára akkor cserélem le . Ja de ha az akksija kibir másfél napot ugy hogy megy a szinkronizálás és zenét is hallgatok meg netezek és videót nézek rajta akkor esetleg meggondolom a cserét.

Darkcomet 2011.06.04. 13:04:32

@Viktor H: Állítólag sokkal jobb az energiagazdálkodása, mint az SGS I-nek. De ezeket csak olvastam, majd egy SGS II felhasználó elmondja talán itt is a tapasztalatait.

baluponthu 2011.06.04. 18:40:51

sziasztok! érdekes helyzetben vagyok, mert december óta van egy (telenoros) saját SGS-em, és múlt héten kaptam egy SGSII-t (t-mobile) a cégtől cégtelefonnak, így viszonylag jól össze tudom hasonlítani őket. ha vannak kérdések szívesen válaszolok.

elöljáróban annyit, hogy NÁLAM mind a kettő a reggel lehúzom, este feldugom kategória... lehet hogy az SGSII még "javulni fog" néhány hét után, de a két napot szerintem akkor sem fogja kibírni (ismét hangsúlyozom hogy nálam)

a súlya valóban hihetetlen, a méretéhez képest. nekem egy komoly bajom van vele, az pedig a rezgőmotor teljesítménye... nem sok jót lehet erről mondani, ha némán csak rezeg akkor az esetek 90%-ban észre sem veszem a hívást. persze lehet majd ezt is megszokom. ha tokban van, akkor tényleg csak féltégla.

hirtelen ennyi, kérdezzetek, ha tudok segítek

Google+
süti beállítások módosítása