Cut the Rope már a Marketen is!

2011.07.05. 09:06 pacska

Igen, tudom, hogy már a múlt héten kijött a Marketre is a játék a Getjar marketje után, de gondoltam kiteszem hírnek, hátha valaki - velem együtt - lemaradt volna róla. 

Tehát, tölthető az Android Marketről a játék, az eredeti és nem a klón. Az ára 1$, de ennyit szerintem bőven megér egy kis szórakozás, főleg, hogy várható hozzá frissítés is új pályák formájában.

 


Címkék: játék android cut the rope

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr723040773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HobbiFutó 2011.07.05. 09:53:20

Mennyire vagyok bunkó, ha ezt belinkelek egy oldalt, ahonnan legálisan, ingyen letölthető?
Konkrétan erre gondoltam: www.getjar.com/cut-the-rope-free

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2011.07.05. 09:57:35

@HobbiFutó: egyáltalán nem vagy az, elsőnek a getjaron jött ki, írtam is róla akkor. Viszont az a verzió nem fog frissülni úgy ahogy a marketről letöltött.

HobbiFutó 2011.07.05. 10:02:25

Hm...ott a pont. Nincs is bent a My apps listában.
Ha később újra letöltöm erről a linkről, akkor várható, hogy lesz benne frissítés, vagy ezzel csak beetettek és elérték hogy rákattantam a játékra? :) A frissítésekért kénytelen leszek kicsengetni azt az 1 dollárt, igaz? :)

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2011.07.05. 10:02:49

@HobbiFutó: A frissítést nagy valószínűséggel ott is megkapja, viszont újra kell telepíteni az egészet, értsd elvesznek az addigi eredményeid :)

HobbiFutó 2011.07.05. 10:07:01

Akkor az nem gáz. Annyira rákattantam, hogy már vagy 5x újra játszottam. Mára odáig jutottam, hogy max 20 perc és a cosmic box-ig minden meg van 3 csillaggal. :)

zozo2001hu · http://www.csekkold.hu 2011.07.05. 10:08:35

Én a Google helyében egy tollvonással megszüntetném ezt a "kismillió" marketet. Követni nem lehet már lassan őket, hogy mi hol jelenik meg először.

Nevetséges és szánalmas, nagyon rendet kéne vágni ebben is, csakúgy mint a kismillió gyártói Android verzióban. Ez az egész csak arra jó, hogy jól összezavarja a jelenlegi és a leendő felhasználókat.

szcsongor 2011.07.05. 14:22:52

@pacska: Nem feltétlenül. A legtöbb esetben ha egy feltört app frissebb verzióját akarod telepíteni, csak rátelepíted a régire és minden adat megmarad. Persze azért van, hogy ez nem megy, akkor tényleg teljes reinstall kell. De egy root explorerrel a data/data könyvtárból akkor is csak pár klikk backupolni a mentéseket előtte.

Persze a legkényelmesebb tényleg inkább kifizetni az 1 dolcsit :)

vemalsar · http://freealternativegames.blogspot.com/ 2011.07.05. 15:41:20

Hát én lemaradtam mert nem követem az ilyen megjelenéseket, de ez jópofa játéknak tűnik :)

Google+
süti beállítások módosítása