Ilyen lesz a táblagépes Samsung Touchwiz

2011.07.06. 14:34 pacska

Közeleg a Samsung saját készítésű Touchwiz UX nevű felülete a táblagépekre is, pedig eddig szerencsésen megúszhatták ezt a tablet tulajdonosok, ugyanis a Galaxy Tab 10.1V stock Honeycomb-al került piacra.

A videót megnézve nem szörnyülködtem, mivel pofásnak és használhatónak tűnik, de ne felejtsük el, hogy ez csak egy (jó hosszú) videó.

A Touchwiz megjelenésének dátumáról még nincs pontos információnk.


Címkék: hírek samsung tab touchwiz

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr993044492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

readya 2011.07.06. 15:00:34

Ahogy a videót elnézem az UI-hoz nem igen nyúltak. Pár widget illetve az alkalmazásokhoz (gmail, naptár stb.) nyúltak hozzá. Nálam volt a 10.1v és azon pont ilyen az UI, meg pont így is működik. Csak a naptár, gmail stb volt más.

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2011.07.06. 15:09:12

@readya: most van éppen nálam a 10.1v. Máshoz nem nagyon tudtak nyúlni, itt nincs ugye dokkoló (csak valami állandó status bar), viszont az értesítési sáv illetve a gyorskapcsolók is mások. Belepiszkáltak azért rendesen :)

readya 2011.07.06. 17:48:23

@pacska: nekem tetszik, ami a videón van. De ugye én Samus vagyok :D

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2011.07.06. 18:02:43

@readya: tudjuk ;) nekem is tetszik, írtam is, hogy pofás :)

petibétmen 2011.07.08. 09:37:19

a samsungnak kéne egy jó marketinges. akárhányszor megnézem valami demo videójukat, elmegy a kedvem a cucctól, annyira bárgyú. hihetetlen...

Google+
süti beállítások módosítása