Gyorshír: Megérkezett a Gingerbread Samsung Galaxy Ace-re

2011.07.22. 11:00 pacska

Ez egy ilyen sűrű nap. Most kaptuk a hírt, hogy KIES-en keresztül frissíthetők a Galaxy Ace készülékek Gingerbread (2.3.3) oprendszerre. A telepítéshez nem kell mágia, a lényeg, hogy KIES legyen a gépen (innen tölthető). Egyszerűen csatlakoztassátok USB-n keresztül a készüléketeket, KIES elindít és automatán érkezik a frissítés.

Az adatok nem vesznek el frissítés után, de nem árt egy biztonsági mentést készíteni a dolgaitokról.

Update: Most kaptam infót, hogy egyik ismerősöm független készüléke még nem talált frissítést, tehát elképzelhető, hogy egyeseknek még várnia kell. 

Update2: Sajnos a KIES miatt problémás az update. A Samsung ügyfélszolgálaton is mondták, hogy windows XP alól ajánlják a KIES futtatását, mert vista/7 rendszeren nem minden esetben ajánlja fel a frissítést, így akinek nem dobja fel, próbálja más gépről, a T-mobiliosok KPK verziószámút, a Telenorosok KPL verziószámú frissítést kaptak“ Köszi Pantomimes!


Címkék: frissítés android gingerbread samsung galaxy ace

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr703088598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.07.22. 11:40:25

Sajnos a KIES miatt problémás az update. A Samsung ügyfélszolgálaton is mondták, hogy windows XP alól ajánlják a KIES futtatását, mert vista/7 rendszeren nem minden esetben ajánlja fel a frissítést, így akinek nem dobja fel, próbálja más gépről, a T-mobiliosok KPK verziószámút, a Telenorosok KPL verziószámú frissítést kaptak.

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2011.07.22. 12:01:45

@pantomimes: köszi az infót, frissítettem a bejegyzést is.

Dervenkál Egon 2011.07.22. 18:28:27

Azt meg tudja valaki mondani, hogy független ACE esetén, miért neveződött át a böngészőm origóra, az ikon pedig földgömbről origó logóra?????

Vodás ismerős szintén így járt, és a leírtakkal szemben nem 2.3.4, hanem 2.3.3. Bár nem tudom ennek van-e jelentősége

Amúgy az update egy csomó betegséget orvosolt, viszont rettenetes lett internetezés közben az oldaltördelés (főként lasssú, másrészt tök pontatlan). Ja és még egy negatívum. A facebook, twitter, gmail, gtalk, szóval az összes közösségi szart bepakolta a HUB-jába (lehet, hogy ez samsung hülyeség), viszont én direkt nem tettem ilyet korábban, mert így a notification engem zavar. Viszont most nem tudom őket kiírtani onnan.

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2011.07.22. 19:37:49

@Dervenkál Egon: magától frissített a készüléked Kies segítségével? Furcsa, mert az én T függő Galaxy-m böngészője origó, amit te is mondasz. Ha viszont a tiéd független akkor nem értem hogyan kerülhetett rá T függő rom.

Hol írták, hogy 2.3.4-es frissítést kapsz?

A Hub az Samsung hülyeség, ettől még a külön klienseket nyugodtan használhatod.

Qkoree 2011.07.22. 20:52:17

Azt lehet tudni, hogy telenoros Galaxy S-re mikor lesz végre Gingerbread? Mert azért durva, hogy sokkal régebben van gyári Gingerbread Galaxy S-re, mint Ace-re, és mégis az már frissíthető...

Dervenkál Egon 2011.07.22. 23:12:12

@pacska: biztos, hogy független 58 volt pár hónapja két év gyári garival, eleinte vodafone sim volt benne, egy hónapja váltottam T-re. Amikor feltettem Kies-re, azt mondta van új firmware. Kérem? Mondtam, hogy kérem.

EvilHedgehog 2011.07.22. 23:38:30

@Qkoree: Ez jár, hogyha drágább telefont vesz az ember.. :S

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2011.07.23. 06:53:05

@Dervenkál Egon: akkor T-s firmware-t kaptál, nálam is abban lett a böngészőből origo.

Dervenkál Egon 2011.07.23. 09:08:03

@pacska: okés köszi. Nem nagyon értem, hogy miért, de remélem ez nem jelent korlátozás a sima samu firmware-hez képest.

readya 2011.07.25. 14:34:11

@EvilHedgehog: Nem kell siratni...

1, a Galaxy Ace csak az Android 2.3.3-at kapta meg. A ROM maga nem frissült. Pont úgy néz ki, mint a 2.2.1, csak a magja lett cserélve és persze emiatt benne van a böngésző gpu gyorsítása.

2, a Galaxy S teljesen új ROM-ot kap.
- Gingerbread design kívül-belül
- új appok
- új notification bar
- új copy/paste stb.

Szóval az azért jön később, mert kb 3x akkora meló megcsinálni. A drágább telefon több munkát kap és jobb ROM-ot. DE később.

Yarner · http://androlib.blog.hu 2011.07.26. 16:15:20

@readya: ez mindenesetre jól hangzik, de már igen várom.

Most beszéltem rá az ACE-es cimborát a frissítésre. Remélem, tényleg hogy gyorsabb lesz tőle a gépe, és nem vágja holnap a fejemhez...

hunter84 2011.07.26. 19:09:06

T-mobilos ACE-em van, XP alól próbáltam frissíteni a KIES-en keresztül, de nem ajánlotta fel a frissítést, és manuálisan sem lehetett megtenni. Most akkor hogy is van ez?

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2011.07.26. 19:38:45

@hunter84: probalj ki egy kies uninstallt utana pedig tedd fel ujra. sokaknak igy mukodott.

hunter84 2011.07.26. 20:41:00

@pacska: Kiprobaltam, de sajna ez sem segitett. Egyeb otlet?

readya 2011.07.26. 21:08:30

@Yarner: Szerintem a 2.3.4 fog jönni egyből, ezért szarakodnak. A skandinávok kaptak egy 2.3.3-at azótakijött egy újabb és két darab 2.3.4. Szóval remélem ezért csúszik a rollout. A Finnek, Svédek és Norvégok Május 6 óta Gingeren vannak

Yarner · http://androlib.blog.hu 2011.07.26. 21:45:08

@readya: hát, nagyon remélem, de kicsit szkeptikus is vagyok: a Froyónál is volt ekkora csúszás, és a végén a bugos 2.2-t kaptuk meg, amikor a németeknél stb már egy jó hónapja kint volt a 2.2.1...
De remélünk, talán tanulnak a cégek is.

readya 2011.07.26. 21:55:03

@Yarner: de aztán érkezett a 2.2.1 is.

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2011.07.27. 08:14:32

@hunter84: más ötletem nincs sajnos, kérdezz rá esetleg a szolgáltatónál, hogy mi lehet a gond.

deliriumos 2011.07.27. 21:56:15

@pacska:

Valahogy úgy működik ez a Origo mocsokság, hogy mindegy milyen a firmware, ha T-Mobile HU kártya (szétbontottam az APK-t és a világon csak ez az egy szolgáltató változtat az internet ikonon, mindenki másnak jó a gyári) tehát a Telekomos kártya van akkor átvált. Ha bekpacsolod a telefonod és gyorsan belépsz a menübe még láthatod is az eredeti ikont, de néhány másodperc múlva átvált Origo trágyára.
Vicces, hogy nem is az origo portál a kezdőlapja...
Én kiírtottam természetesen, mert kártyafüggetlen a telefonom, azért vettem ilyet, mert nem akarom, hogy b.zirózsaszín legyen, vagy kék propelleres erre tessék... rootolni kell a telefont, lementeni a system/app -ból a Browser.apk-t apktool-lal kicsomagolni, törölni a Values-216-30 mappát, majd visszacsomagolni, betenni az eredeti helyére, újraindítani és kész. Ekkor a normáls Values-hu mappát fogja használni, amiben Böngésző név és ikon van. 5 perces munka, ha már van benne gyakorlatod.
Egyszer letöltöttem egy nem hivatalos romot, ott találkoztam először az átváltással, akkor még Vodás kártyám volt. Ebben az esetben 6 perc megcsinálni.
Ha valaki szeretné, hogy kipusztítsam,szívesen megteszem, küldd el az APK-t ide:
kiszelbugyija@citromail.hu

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.07.28. 11:30:59

Valakinek frissítés után jelentkeztek GPS problémák? Nehezen talál Műhódot. Lehet, hogy csak a gyári beállítások visszaállítása miatt van? Anno mikor megvettem, eleinte nehezebben talált aztán idővel összeszedte magát.

hunter84 2011.08.19. 16:15:53

Jelentem augusztus 19-e van, és a T-mobilos, gyári 2.2 romos Ace-em nem talál frissítést Kies-en keresztül. Mindjárt földhözbaszom... :)

hunter84 2011.08.19. 16:29:14

Közben felhívtam a Samsung ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták, hogy sem független, sem T-mobilos, sem egyéb szolgáltatós Ace-re sem érhető még el hivatalosan a 2.3.

Google+
süti beállítások módosítása