Megjelent a 2011-es Sziget app

Ollé, kéretett, és megadatott. A 2011-es Sziget appja a mai napon felkerült a Marketre és immár kiforrottabb, mint valaha. Ha így haladnak a fejlesztéssel (és ilyen ütemben terjednek az okostelefonok), akkor jövőre már el is felejthetjük a papír alapú programfüzetet és térképet. Persze az App inkább funkcionális, mint szórakoztató, de a Szigeten nem is lesz másra szükségünk, csak erre.

Update (2011.08.03. 14:22): Aki mostantól frissít / telepít, működő GPS-t is talál az appban :)

 

Az appot elindítva választhatunk, hogy milyen nyelven szeretnénk használni. A nyelvválasztás után a főoldalra jutunk, ahol a Sziget.hu aktuális híreivel találkozhatunk. A menügombra kattintva megjelennek a Helyszínek, Programok, Fellépők, Közösség és az ... (egyéb) menüpontok. A menüpontokra kattintva, megjelennek a fellépők, színpadok és egyéb, térképes információk, amik nagyon hasznosak a Szigeten való csatangolás során (én itt még beletettem volna az aktuális helyzetünket is, de hát mindegy, majd jövőre).

Az információ-tömkeleg ellenére minden képernyő könnyen áttekinthető, úgyhogy 4-5 sör után is képbe tudjuk magunkat majd hozni vele, ha esetleg már nem tudnánk, hogy melyik színpadhoz indultunk. :)

 


A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr773120824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.08.02. 18:55:39

Ez nem a Sziget appja, hanem valami spéci keretcucc, amit fel lehet tölteni eseményadatokkal, és ki lehet rakni a Marketre mint saját app. Én a VOLT-on használtam ugyanezt - market.android.com/details?id=canecom.ds.festival&feature=search_result - de láttam Hegyalja és BalatonZörej verziókat is belőle.

Egyébként jó cucc, a papír programfüzetet már idén is nyugodtan otthon lehet felejteni :)

zolij 2011.08.02. 22:06:38

@Gery.Greyhound: ugyebár a volt és a zörej is sziget rendezvény, szóval simán lehet ugyanaz az app:)

teddypicker 2011.08.02. 22:35:18

pedig ez van kint a sziget honlapján is (szerintem)

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2011.08.02. 23:40:19

@Gery.Greyhound: De, ez az official Sziget app :) A Volton azért használtad ugyan ezt, mert a Volt is Sziget produkció, a Szaunddal egyetemben, tehát ugyan azt a szoftvert használják mindenütt, ha már lefejlesztették :)

Royaljerry · http://be.net/royaljerry 2011.08.03. 01:57:35

4-5 sör után eszem ágában nem áll majd, hogy elővegyem a telefont, mert attól paráznék, hogy

1) leöntöm sörrel
2) a mellettem ülő önti le sörrel
3) elfelejtem elrakni
4) a mellettem ülő nem felejti el elrakni

Viszont most, még józanul kipróbáltam, és nagyon pöpec, egyedül az zavar, hogy a helyszínekre a Maps domborzati térképét hozza be, és nem egy sematikus Sziget-térképet. De valószínűleg legyen ez a legnagyobb baj, fő, hogy van.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.08.03. 07:11:22

@Tomi from Space: @zolij: A Hegyalja viszont nem Sziget-rendezvény :)

Oké, hivatalos app, nem azt akarom mondani hogy nem hivatalos, hanem csak hogy nem Gerendaiék rendelték kifejezetten a fesztiválokra, hanem egy Canecom nevű külső cég fejlesztette.

canecom.com/mobile-application-development/

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2011.08.03. 08:18:36

@Royaljerry: Tavaly már megjárta a PDA-m a Szigetet és csodával határos módon semmi baja nem lett, pedig volt néhány érdekes este :D A lényeg ilyenkor mindig az, hogy ne izguljuk túl a dolgot és akkor nem történik semmi rossz :)

@Gery.Greyhound: Ezt nem tudom, de gondolom azért testeszabatták szóval mégis csak a fesztiválokhoz rendelték. A mi számlázórendszereinkhez is van, hogy más cégtől rendelnek GUI-t, gondolom akkor itt is ez történt. :) Te kint leszel? :)

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2011.08.03. 08:20:35

@Royaljerry: a Desire-m 2 Voltot vészelt át, semmi gond nem volt, kicsit maszatos volt a kijelzője, de ennyi :)

Royaljerry · http://be.net/royaljerry 2011.08.03. 08:27:33

@Tomi from Space: @pacska: huh, köszönöm, éppen parázok, hogy merjem-e kivinni (SGS, „régi” széria), vagy vigyem inkább az ezeréves Nokiámat + minifényképezőgépet. Fotózni (hangulatot, ötletszerűen, nem profi felszereléssel) mondjuk mindenképpen akarok, és – mivel a Galaxy-n nincs vaku – erre csak nappal leszek képes, így lehet, a minikamera marad is. Viszont nagyon csábító annak a lehetősége, hogy az app _tényleg_ mindent megmutat, amire kíváncsi vagyok. (Azon mondjuk csodálkozom, hogy GPS-helymeghatározást nem tettek bele, igaz, a Foursquare-integráció tetszik.)

Royaljerry · http://be.net/royaljerry 2011.08.03. 08:29:46

Ja, még az előzőhöz: Szigetre '93 óta járok (két kivétellel, igen, ilyen vén f...sz vagyok :), nembutatelefonom viszont csak tavaly szeptember óta van, innen a dilemma. Tehát tudom, mi folyik (folyik... ééérted...) egy ilyen fesztiválon, de arról csak sejtéseim vannak, hogyan bírja ezt a készülék.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2011.08.03. 08:34:54

@Royaljerry: Nekem múlt évben a legnagyobb gondot az okozta, hogy sokszor Facebook klinessel fotóztam és töltöttem egyből Facebookra a képeket és másnap volt, amiket lehet nem kellett volna kitenni :D A zsebben hordás nálam amúgy bevált, ha a combodnak még sosem lett baja zsebtájékon, akkor az SGS-ednek sem lesz :)

Én is amúgy szívesebben mennék egy gyatrább telefonnal, van is, de most az élet úgy hozta, hogy muszáj leszek (ha minden igaz) egy Nexus S-sel menni, de erről majd jövő héten többet írok.. :)

Royaljerry · http://be.net/royaljerry 2011.08.03. 08:45:09

@Tomi from Space: No, hát speciel a combomnak, ha jól emlékszem, eddig semmi baja nem esett. (Ennél a ténynél hangsúlyoznám a „speciel” és „ha jól emlékszem” kifejezéseket, melyek levonnak pár tizedet annak értékéből.) Ami a FB-ra való feltöltést illeti, ott nekem kérem elveim vannak, nem is elsősorban a tartalmat, hanem az előkészítést illetően: először szépen retusálunk, színkiegyenlítünk, vágunk, mentünk gépre (ki tudja, hol lesz a Facebook tíz év múlva) aztán mehet a nép elé. Ennélfogva ez a veszély nem fenyeget – bár hangsúlyozom, egy (khm) nem tiszta tudatállapotú ember kezében netkapcsolattal és fényképezőgéppel _egyszerre_ rendelkező eszköz van olyan életveszélyes, mint mondjuk egy éles lőfegyver.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2011.08.03. 08:54:35

@Royaljerry: Igen, roppant veszélyes üzem :D Nekem december 31-én sikerült egy kommentet eresztenem Facebookra félrészegen ("Mindenkinek melóhelyváltásokban gazdag 2011-et!"). Mondanom sem kell, hogy január első munkanapján, már ott ültem a főnök előtt és magyarázkodhattam arról, hogy tényleg nincs tervbe véve, hogy el akarok menni, csak be voltam rugva :D Sajnos én már rengeteget szívtam a közösségi feeling miatt és a legszörnyűbb az, hogy a munkahelyek (legalábbis az enyém) nem úgy veszi, hogy a Facebook a Tiéd, a Te csatornád, amivel a saját, egyéni, _a_barátaid_és_ismerőseid_által_megszokott_ stílusban közölhetsz dolgokat, nézeteket, hanem egy olyan reprezentatív hely, ahol szépen kell viselkednek különben irgumburgum. Az utolsó ezzel kapcsolatos letoltást kb. 2 hete kaptam, a következőnél lesz nemulass...

No, de ne kanyarodjunk el ennyire :) A Szigeten még jó alkalmazás a Layar és a hozzá kapcsolódó Sziget layer, bár egyelőre nincs infóm arról, hogy idén is készül-e ilyen. Elmolyoltam viszont a Sziget térképen és igazából nem olyan nagy az a helyszín, hogy probléma lenne egy kis eltévedés, a gond inkább az, hogy sokat kell ácsingózni, araszolni és ez készíti ki az ember lábát.

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2011.08.03. 09:01:46

@Royaljerry: ha van egy jó tokod+fólia a kijelzőn (én ezeket pakoltam rá) akkor egy övtáskában simán átvészeli a fesztivált. Idén mondjuk a zsebes megoldást választottam én is a Volton, az appot meg elég sokat használtam, igen hasznos tud lenni.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.08.03. 09:01:52

@Tomi from Space: Nem tudom még, idén már volt egy VOLT és egy félig sikerült Campus, egy vagy két fesztivál még mindenképp be van tervezve, de most erősen gondolkodunk rajta, hogy augusztus végén csinálunk egy 7-10 napos erdélyi túrát, ebből pár napot a marosvásárhelyi Félszigeten töltünk.

Egyébként a telefon (és a sör!) biztonsága érdekében az első sor a legjobb hely a koncerteken :) És a Galaxy S egész normális minőségű fotót készít, mondjuk mi ha nagyon rossz a fény, azt szoktuk csinálni hogy a párom Desire-jének vakujával megvilágítom a témát, és a saját SGS-emmel fotózok :) (4-5 sör után ez elég mókás feladat)

Royaljerry · http://be.net/royaljerry 2011.08.03. 09:02:02

@Tomi from Space: A problémák leginkább a következőkből és a következő sorrendben adódnak:

- melyik koncertet hallgassam meg az éppen futó három közül
- miért ilyen hosszú a sor a pultnál?
- miért van ilyen messze a Világzenei? És különben is... hkk...
- itt vagyok (hkk...) a Világzenein, miért van ilyen messze a Nagyszínpad?
- miérrrr iyen (hkk... hkk...) hosszú a sor a pulnál?
- ivvaok a (hkk...) halálfasssszán, miérrrr (hkk...) van ienn messze _mindennnvasszamehh_
- miéééé iyen (hkk... hkk...) hosszú a sör a sornál?
- mééér, Bélám, mér???

Amint a demonstráció meggyőzően mutatja, az eltévedés nem eleme a problémák halmazának.

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2011.08.03. 09:27:13

@Noname Cowboy: ez vitathatatlan, még Hegyalján láttam őket :)

Yarner · http://androlib.blog.hu 2011.08.03. 11:27:20

@Royaljerry: Ami alap: sátorban nem hagyjuk :-)
De szép is arra ébredni, hogy a szomszéd sátorból azt hallod hajnalban egy aludni térő csapat gimnazistától, hogy " A ku***********be!! Ellopták a tízezer forintos napszemüvegemet! Meg a slusszkucsot is! Pedig apámé a kocsi!" :-))

Mindenesetre egy jó tok meg fólia sokat segíthet, az SGS amúgy elég jól bírja a gyűrődést (nálam zsebben lakik, igaz hétköznapokon) esetleg valami nejlontasak legyen még bekészítve eső esetére...

Vagy kell venni egy olcsó használt Androidot (már úgy 20k-körüllehet találni ezt-azt...), aztán kezdődhet a buli :-DDD

Royaljerry · http://be.net/royaljerry 2011.08.03. 11:40:51

@Yarner: ami alap: nem alszunk kint. :) Mint említettem, nem vagyok már húszéves, és eddig csak egyszer ('94-ben, a második Szigeten, a EuroWoodstockon) sátraztam, akkor is csak a Csónakház elkerített hátsó részén, akkor is csak azért, mert rádióztunk, és hajnali 2 és 3 között volt műsorom, valamint akkor még egyetemista lévén (secsalád/segyerek) ez némileg egyszerűbb volt. (Halkan hozzátenném, hogy napközben akkor is hazamentem letusolni, nem vagyok nagy híve a háromnapos kosznak.)

Egy kérdés: fóliát hogyan? Honnan? Milyet?

Tok van, azt első nap már vettem hozzá (számolva a nem kifejezetten sebészi pontosságú mozgáskoordináció képességeimmel, és milyen igazam lett, azóta a tokon már ezer horzsolás és karc, de ezért van, a telón viszont egy sem).

Én csak attól félek, hogy valahol ottfelejtem, vagy valaki kilopja a zsebemből egy nem túl öntudatos pillanatomban. Remélem, nem. Meglátjuk.

Royaljerry · http://be.net/royaljerry 2011.08.03. 11:52:10

@Yarner: kiegészítés a „sátorból mit hallunk hajnalban” témakörben. A sátrazás első és legfontosabb alaptörvénye: „A sátor nem hangszigetel.” (Különösen kínos, amikor éjjel sztereóban hallod az ezt a szabályt figyelmen kívül hagyó ööö... alkalmi párokat, akik izé, éppen nagyon jóban vannak egymással.) (Hú, de elkanyarodtam az Android-alkalmazásoktól.)

Qb 2011.08.03. 14:20:20

@Royaljerry: GPS működéssel volt egy kis probléma :), felment most egy update amivel már műkszik, frissítsetek

Darkcomet 2011.08.04. 06:57:07

Én nem szoktam kockáztatni. Ha buliba megyek, egy telefonnak egy öreg nokia 3100-át viszek, fényképezni meg egy hároméves masinát. Ha valamelyiket is elhagynám, vagy ellopnák, túl nagy kár nem érne.

Google+
süti beállítások módosítása