Még egy esély - A Telenor kiírt egy új különdíjat az Androidos blogoknak

A szavazás lezárult, köszönjük a voksokat :)

Bár a Goldenblog véget ért (nem a legjobb eredménnyel, hiszen 2-3 ezer fős napi látogató mellett csak 60 szavazatot kaptunk... :( ), a Telenor mégis úgy gondolta, hogy a sok Androidos és kiváltképp lelkes blogoknak felajánl még egy különdíjat, aminek sorsáról ismét az olvasóknak kell dönteni.

Szavazni a Telenor Facebook oldalán lehet, ezen a linken: szavazás itt

Mivel bevételünk nincs, a blogot másfél éve szerkesztjük nap mint nap, így gyakorlatilag ez az egyetlen mérce arra, hogy lássuk mennyit érünk. Reméljük, most sikerül 60 szavazatnál többet szerezni, de ez csakis rajtatok múlik.


A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr693196767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darkcomet 2011.09.02. 06:47:25

Azért ha már speciálisan androidos blogok a versenyzők, nem ártott volna lehetővé tenni +1-es szavazást is.

Tom és Jerry fan · http://www.tomesjerryfan.hu 2011.09.02. 08:10:43

Szavaztam én is! Bár nálam azon kívül, hogy zölddé vált a felirat semmi visszaigazoló kis szöveg se semmi nem jött, hogy "oké, sikeres". Az alkalmazás elég sufninak tűnik...

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2011.09.02. 08:54:57

@Tom és Jerry fan: Köszönjük :) Igen, elég furcsán működik. Most munkatársamnak nem megy Firefox alatt a Facebook szavazó appja, más appok meg igen. Mindegy, a részvétel a fontos, az meg megvan :)

Yarner · http://androlib.blog.hu 2011.09.02. 09:28:01

@Tom és Jerry fan: nézz majd rá még egyszer, nálam érvényes szavazás után kiírta a jelenlegi százalékos eredményeket is, szóval lehet, hogy nem vette be a szavazatodat.

Amúgy a 60 szavazat, ahhoz képest, hogy egyáltalán nem kampányoltunk, egész tisztességes... (de persze én született optimista alkat vagyok :-))

Darkcomet 2011.09.02. 18:41:36

Na, beizzítottam az FB hozzáférésemet. Izé, egy snassz szavazás miatt mi a fenének kell egy alkalmazást telepítenem? Meg mi a p.csáért kell neki tudni rólam bármit is? Eddig sem tetszett az FB, ezek után sem fog. Azért a szavazat ment. ;-)

adam526 2011.09.04. 19:50:14

szavaztam rátok, mert szerintem messze ez a legjobb androidos blog magyarországon, csak így tovább

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2011.09.04. 19:51:15

@adam526: Köszönjük a szavazatot is a dícséretet meg pláne :)

Darkcomet 2011.09.07. 17:33:59

Valaki meg tudná mondani, hogy áll a szavazás?

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2011.09.07. 17:50:52

@Darkcomet: 3. helyen vagyunk, úgyhogy ez se jött össze. Az össz szavazók száma olyan 1500 főre tehető szerintem.

Darkcomet 2011.09.07. 18:16:44

@Tomi from Space: Ki az első kettő? Félreértékek elkerülése végett, nem vagyok hülye, gépről meg tudnám nézni, de kb. szombatig nem leszek gépközelbe. Most aztán tényleg az androidos SGS-ről csinálok mindent, de a facebook mobilos verziójában ezt nem tudom megtenni.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2011.09.07. 18:21:47

@Darkcomet: Ja jó, már le akartalak b*szni :D

1. Andro-ID 30,5%
2. Magyar Android Portál 21,86%
3. Androlib blog. Bipp! 20,75%

Darkcomet 2011.09.07. 18:56:34

@Tomi from Space: Hm... Az andro-id szinte az elejétől kezdve vezet ezekszerint. Hát ez van. Elköteleztebb az olvasóközönsége, ez tény, de én speciel nem tartom egy informatív blognak. Olyan semmilyen.

meglivorn 2011.09.08. 17:31:30

Az ando-id elég régi blog, Ksynet ha jól emlékszem még a Spicával kezdte, az azzal kapcsolatos buherálásokkal. Már több, mint egy éve is komoly tábora volt, és mivel Skynet elég akítv volt arrafelé a Mobilaréna fórumokon (Spica, SGS stb.) is rendszeresen előjött. (bevallom, én is onnan vetődtem rá, aztán elváltak útjaink, ahogy a PH/Mobilarána topicoktól is :D

Tudom, hogy nem számít de +1 tőlem. Fészbúk nincs és bocs, emiatt se fogok regelni.

gp 2011.09.08. 20:44:37

Én is letettem a voksom :)

Google+
süti beállítások módosítása