iPhone 4S és Galaxy S2 vs. térkő

2011.10.17. 21:56 Yarner

Valamiért kötelező ilyen videókkal előállni minden újabb csúcskészülék megjelenésekor - gyakorlati haszna kevés a dolognak, de legalább sokan a szívükhöz kaphatnak, mondván, "inkább adnák nekem!". Szóval itt a legfrissebb videó: Az Apple és a Samsung zászlóshajója és a szigorúan nem reprezentatív törésteszt. A tanulságot, ha van, mindenki vonja le magának.


Címkék: video humor videó

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr943310403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Turit 2011.10.18. 07:21:07

Úgy Látszik az Apple csak a dizájnra költötte az a kevéske fejlesztési pénzt. Laboratóriumi tesztekre,alternatív nagyobb igénybevételű anyagok keresésére SEMMIT :)

Yarner · http://androlib.blog.hu 2011.10.18. 09:12:26

@Turit: Az különösen gáz, lévén az a dizájn már két éve ki van fizetve :-)

ezek137 2011.10.18. 09:29:59

Sajnos ez egy nagy hibája ennek a dizájnnak, mivel az üveg (ami egyébként elvileg gorilla glass) a kereten kívül fut. Viszont egy bumper már megvédi a készüléket, csak az meg ronda szerintem. Talán egy kijelző/hátlap fóliázás is javíthat a helyezeten...

@Turit: azért a műanyag sem nevezhető egy ideális, hosszú keresgélés eredményeként kiválasztott anyagnak...

Darkcomet 2011.10.18. 09:52:27

@ezek137: Sajnos az extra vékony keszülékeknek ez az átka. Csak műanyag tokba lehet belepaszírozni őket. Egyébként nekem sem tetszik ez a felfogás, én szeretem, ha egy lapát mobilnak van vastagsága meg súlya.

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2011.10.18. 11:59:53

@ezek137: nem tudom egy fólia mennyit segít. Majd ha megveszed leteszteljük :)

Turit 2011.10.18. 12:09:48

Műanyag csak egy megnevezés: mesterséges úton előállított, vagy átalakított óriásmolekulájú anyag. Attól még lehet jó fajta.

Világszerte kísérleteznek minél jobb anyagok készítésén, pontosan nem tudok idézni, de az elmúlt években sok hírt, cikket olvastam ezzel kapcsolatban.

Amúgy nekem Wave2-m van, alumíniumból. Eddig csak 1x esett nagyot, de "szerencsére" semmi baja nem lett.

ezek137 2011.10.18. 12:12:18

@pacska: Lehetségesnek vélem, hogy a párhuzamos becsapódásokkor (tehát totál arccal/hátlappal lefelé) számíthat... az éles teszten még gondolkodok :)

Darkcomet 2011.10.18. 17:34:03

@Turit: "Műanyag csak egy megnevezés: mesterséges úton előállított, vagy
átalakított óriásmolekulájú anyag. Attól még lehet jó fajta.
Világszerte kísérleteznek minél jobb anyagok készítésén, pontosan nem
tudok idézni, de az elmúlt években sok hírt, cikket olvastam ezzel
kapcsolatban."

Ez mind igaz, hogy de ha a szívünkre tesszük a kezünket, akkor nyugodtan el lehet ismerni, hogy hogy az sgs 1-nek és 2-nek egy iphonehoz képest bizony igen gagyi tokozata van. Ez persze semmit sem von le a telefonok belső értékéből, de azért igazán belerakhatnák egyszer a cuccot valami normális anyagba.

grimyboy 2011.10.18. 22:03:54

Szerintem nem hülyeség ez a fajta telefon teszt, mivel ha már költünk telefonra 120k felett, ne legyen már az ha kicsusszan a kezünkből hogy a szívünkhöz kapva fuldoklunk. Számomra nagyon fontos vásárláskor figyelembe venni azt, hogy ez egy mindennapokba igénybe vett dolog,van úgy hogy sietek és nincs időm arra hogy most hímes tojásként bele csusszantsam a zsebembe/táskámba. Szerintem mindenki így van ezzel.

iLie 2011.10.25. 09:53:23

Úgy látszik az almánál semmit nem változtattak.
Egyébként meg ott rohadjon meg az eppöl az iphonjával ahol van. Nekem volt 4 esem. 1x ejtettem le. Szarrá is tört az előlapja. 40 rongyért akarták megcsinálni. Adtam is el a francba. Soha többet nem veszek semmilyen eppöl terméket.

Google+
süti beállítások módosítása