Space Out - kozmikus falbontás
A falbontós játékok mindig is külön helyet kaptak a szívemben: talán azért is, mert az első saját birtokomba kerülő játékprogram a ZX Spectrum gyári demókazettáján csücsülő Thro' the Wall volt. Azóta már sok víz lefolyt a Dunán, volt itt Krakout, Arkanoid, és persze az Androidos telefonomra is felkerült egy-két változat.
A legújabb kedvencem, a Space Out csavart egyet a régi témán: eltüntette az ütőt, a helyére pedig magát a gravitációt ültette: a készülékünk forgatásával kell a pattogó golyót a leamortizálandó téglák felé tessékelni. Bár a játék tere nem lép ki a harmadik képsíkba, az egyszerű föl-le pattogás helyett (néha pályánként különböző módon) kihasználja a teljes 180 fokot, így nem lesz ritka, hogy a telefon óvatos jobbra-balra billentgetése helyett vadul tekergetni kelljen a szegény androidot, majd esetleg nyugvópontra jutva fejenállva folytatni a játékot. Ehhez adjuk még hozzá a mozgó pályaelemeket, és nyugvást megállapíthatjuk, hogy a Space Out semmiképpen nem a "tizenkettő egy tucat" ügyességi játékok sorát erősíti.
A teljes verzió ugyan fizetős, de a Lite változat is tartalmaz 10 pályát, ami magában is elég tartalmas játékélményt kínál az egyszeri androidosnak.
Lite változat
Teljes változat
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.