Princess Punt - ilyen állat nincs is
Tokió, 2011
"- Lássuk csak... Mi az, ami tuti siker egy mobil játékban?
- ...Hát, nagyon mennek a fantasy RPG-k, meg a stratégiák. A 3D grafika is elvárás egy ütős játéknál...
- Remek, remek! De mi a legsikeresebb játék?
- ...Az Angry Birds...
- Oké! Akkor egyszerű a feladat! Ezt mind összegyúrjuk egyetlen játékba, és a piac a lábunkat fogja csókolgatni!"
Szerintem legalábbis valahogy így születhetett a Princess Punt, az egyik legnagyobb műgonddal összerakott idétlen játék, amivel pályafutásom során találkoztam.
A sztori egyszerű: a vándorúton járó hercegnő a vele tartó hősök és néhány bomba segítségével győzi le az útjukba álló szörnyű szörnyeket. A hősöket a szörnyek közelébe pedig (most tessék figyelni) egy jól irányzott rugással tudjuk elküldeni...
Ha az első sokkon túltettük magunkat, lassan kiviláglik, hogy a Punt (alcím: Kicking my Hero) egy egészen jópofa játék, hangulatos 3D grafikával, szórakoztató játékmenettel.
A pályára berúgott többféle hős (harcos, lándzsás, varázsló, íjász) többféle harcmodorral támad, majd az érkezési helyén minden körben oszt még némi sérülést a közelében levő monsztáknak. A sikerhez így az eszetlen vagdalkozáson kívül valóban némi stratégiára is szükségünk lehet. Mindehez némi RPG jellegű fejlesztési lehetőség is rendelkezésre áll, valamint az egyes pályák is több nehézségi fokozaton újrajátszhatóak, szóval kihívásból kaphatunk eleget.
A játék ingyenes, persze lehetővé tesz in-app vásárlásokat (manapság ez a trendi), de úgy látszott, azok nélkül is szépen lehet boldogulni. A játéknak van még egy Tegrára optimalizát változata is, állítólag sokkal részletesebb textúrákkal.
Update: elfelejtettem beleírni, pedig fontos, hogy a játék installálás után még külön letölt magának egy ismeretlen méretű adattömeget "updating" címen, majd ezt minden indításkor újra ellenőrzi, elég friss-e. Ha nem talál netet, nagyvonalúan elengedi az ellenőrzést.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Darkcomet 2011.12.01. 08:53:09
Yarner · http://androlib.blog.hu 2011.12.01. 09:16:35
Fura, nálam fut SGS-en elég szépen (abba hal csak bele, ha játék közben valaki felhív... a hívás szépen lemegy, de utána már nem éled vissza)