"Én már nem is tudom, miben hiszek..." "De én igen!"

2012.02.08. 10:37 Yarner

Az amerikai Super Bowl közismerten az év talán legnagyobb televíziós eseménye, a Super Bowl reklámblokkja pedig a PR-táplálénklánc tejszínhabos csúcsa, ide csakis méregdrága, külön az alkalomra készített reklámokkal illik nevezni, természetesen brutális másodperc-díjért, cserébe viszont hatalmas várható nézettségért.

Na, milyen reklámot küldött a Samsung az ideire?

Igen, a korábban elkezdett, a napokig sorban álló (ismeretlen márkájú ;-) ) telefonra váró elvakult rajongókat kifigurázó sorozat csúcsát, amikor is egy Galaxy Note-ot meglátva végleg átszakad a gát - képletesen és szó szerint is.

A korábbi reklám (szerintem legalábbis) kedvesen fricskázó hangneme után itt valamivel keményebb az üzenet. A híradások alapján a Samunak mindez 10 millió dollárjába került. Mit gondoltok, jó helyre tette a pénzt?


Címkék: apple samsung

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr894077921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ePtOn · http://www.facebook.com/autohifibolt 2012.02.08. 10:55:36

Jó a reklám, főleg amikor kiszabadítják az állatkertbe zárt egyedeket:)
Amúgy meg bekaphatja a Samsung még mindig nincs egy rohadt 2.3-as hivatalos frissítés a szaros Tab-omhoz. Nálam ezzel a mentalitással (akinek régi van - egy éves sincs -) elérte, hogy a következő cuccom nem Samsung lesz. Megyek az állatkertbe inkább.

Samsung bekaphatja!

Yarner · http://androlib.blog.hu 2012.02.08. 11:05:24

@ePtOn: Azért majd gyere még ide is kommentelni az állatkertből! ;-)

Teljesen igazad van, finoman szólva is ramaty a támogatás, nagyon nyomják a "vegyél újabbat, ha új rendszert akarsz" filozófiát. Nálam az verte ki a biztosítékot, hogy kerek-perec kijelentették, hogy Galaxy S-re nem lesz ICS.
Mondjuk én rootolni meg romolni kezdtem haragomban, nem csapatot váltani, de kinek a pap, kinek a papné...

ePtOn · http://www.facebook.com/autohifibolt 2012.02.08. 11:13:59

@Yarner: Még messze van az állatkertes állapot. 1 év múlva váltok készüléket.

A Tab-ra még nem láttam működő (minden funkció normálisan menne) ICS-t.
Én is azt szeretném használni, mert ez a 2.2-es Frodo nem bír el a gyűrű erejével.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.02.08. 11:25:22

@Yarner: @ePtOn: Azért tegyük hozzá a felhasználói mentalitás faktort is és ennek következményeit...:

- Vettem egy Samu telefont!
- Igen? Milyen ROM van rajta?
- Gyári volt, de lecseréltem Kispista főzött ROM-jára, mert az sokkal faszább!!
- Igen? Akkor lecserélem én is!

Ez megy mindenütt... Ebből mit lát a Samsung? Azt, hogy csinál egy ROM-ot, amit úgyis mindenki lecserél, XDAdev-en látja, hogy jönnek ki az új főzött ROM-ok az új készülékekre, amikre előbb-utóbb lecserélődnek a gyári romok úgyis. Ilyen felhasználói mentalitás mellett meg hülye lenne energiát ölni egy új, régi készülékre készült ROM-ba, amikor azt úgyis lecserélik a userek két nap múlva Kiokushinkai13 ROM-jára.

De nem?

Yarner · http://androlib.blog.hu 2012.02.08. 11:45:04

@Tomi from Space: Én sak az ICS miatt váltottam, azt is csak azért, mert kiderült, hogy soha nem lesz gyári. Addig még ha flasheltem is, mindig Samsungos romot tettem fel, szóval nem vagyok egy csapodár típus.
De a hozzáállás, amit te mondasz, szerintem csak egy szűk, és egyre szűkülő "elitet" érint - ahogy tömegcikk lesz az androidos telókból, úgy vékonyodik azoknak az aránya, akik mernek/hajlandóak nagyobbat ugrani, mint egy launcher felinstallálása. Szóval én úgy látom, éppen hogy egyre inkább a gyári skinek kora jön...

ePtOn · http://www.facebook.com/autohifibolt 2012.02.08. 12:03:53

@Tomi from Space: Ha így lenne, akkor az almás fronton is több lenne a hekkelt változat. Az Apple pedig folyamatosan tolja kifele a frissítéseket ennek ellenére is - tehát ott mégis megéri, ergo jól csinálja.
A másik, hogy nem is értem, mi ezen akkora munka - nyilván nem értek hozzá - de az elképzelésem az, hogy van egy android verzió, amit a Google ad ki, amihez csak hozzá kell csapni a saját szarjukat.
Amúgy nekem az is tökéletes lenne, ha a google amikor kiadja az új verziót, azt rögtön fel is lehetne rakni a készülékekre, nem kéne várni a gyártókra és a mobilszolgáltatókra - mert nekem végülis még a T-Online-ra is várnom kell.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.02.08. 12:07:18

@ePtOn: Egy ROM fejlesztési folyamat elképesztően vaskos tud lenni. Apple-nél annyival könnyebb a helyzet, hogy van 3 féle hardware és kész (okostelefonokra értve), A Samsungnak meg van kapásból 20. És ha csinál egy ROM-ot azt 20 környezetbe kell portolnia és azokon az appok 99,99%-ának futni kell, amit így meg úgy írtak meg. Szóval brutális hibatűrésről beszélünk. Egy jó ROM-ot megcsinálni meg 10 embernek hónapok, hogy az le is legyen specifikálva, fejlesztve, tesztelve.

Való 2012.02.08. 13:04:14

Szerintem 10 millió a Samunak szinte semmi. Az amerikai piacra meg pont tökéletes ez a reklám. Nyilván vannak annyira elvakult fanok mind két oldalon, hogy bármilyen reklámot raksz eléjük, soha nem változik meg a véleményük, de a bizonytalanokat lehet meg tudják fogni vele.

A frissítés az nehéz dolog mert a Samu szerintem túl sok telefont is csinál. Nehéz erre a sokféle hardware-re ROM-ot optimalizálni. Azt viszont megcsinálhatnák, hogy OTA frissítésnek vesznek át 1-1 jobb XDA-s munkát.

decoati 2012.02.09. 20:39:13

@Yarner: nálam meg az, hogy a Ginger fél évet állt Hegyeshalomnál. Meg a Voodoo sound következetes hiánya a stock romokból. Amint stabil lesz az ICS, én is megyek.

Google+
süti beállítások módosítása