Napi kreatív..

2012.04.27. 22:05 Gabking

Ma elolvastam két cikket is.. A Samsung Ausztrál projektje, amiről már Tomi is írt, valamint a tervezett Telekomuninkációs adó híre is annyiram de annyira felkavart..

Nem akarok visszaszámlálást, plussz forintokat, Like-okat gyűjteni..Egyszerűen csak felmerült bennem a kérdés, mi vagyok?

A válasz alant:

 

Birka2.jpg


Címkék: kreatív birka

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr114477230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabking 2012.04.28. 09:58:34

Érzékeny is lehetek, de birka nem szeretnék lenni..
A negatív reklámkampányokat nem szeretem... az iróniát, a kulturált fricskát igen
pl nekem tetszettek a windows Vs Mac spotok..

EvilHedgehog 2012.04.28. 10:13:55

@Gabking: Pedig a Mac vs. PC is offenzív lejárató kampány (a baba zenétől nem lesz barátságosabb) Sőt.. igen nagy ferdítéseket tartalmaz... Az ausztrál Wake Up! legalább nem állít semmit... csak figyelemfelhívás...

bioLarzen 2012.05.01. 13:06:34

@Gabking: Én csak egyet nem értek: az, hogy egy cég negatív reklámkampányt folytat, mennyiben szól rólad? Nyilván nem te vagy én vagyunk a célközönség... A barbie-reklámokon sem sértődik be az ember, hogy gyereknek nézik - mert tudja, hogy nem neki szól.

bio

UI: A helyesírás-ellenőrző hasznos funkció - szerintem sosem árt használni.

Google+
süti beállítások módosítása