Gyorshír: Megérkezett az ICS frissítés az SGSII-re

Kovazo osztotta meg velünk mailben és screenshotban (köszönet érte Neki), hogy immár nem csak Vodásoknak, hanem T-seknek és a függetleneknek is. Nálam most települ, remeg kezem-lábam. Eddig csak Voda-s updatekről hallottam, ott probléma volt a gyors akksi merülés és a használhatatlan contact lista. Aki felrakta és gondot tapasztal vele, ossza meg velünk kommentbe, köszönjük :)

 

Screenshot_2012-05-07-10-36-12.png

 


Címkék: frissítés sgs2

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr844493322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Takika 2012.05.07. 11:04:38

Ha jol remlik, akkor a fuggetlen jott ki eloszor, utana a Telenor, aztan a Vodas (ez viszont nem latszik a samfirmware-s oldal listajaban), utana valamikor most a hetvegen a T-s is.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.07. 11:06:39

@Takika: Lehetséges, hogy igazad van, ezt se megerősíteni, sem cáfolni nem tudom, mivel először én Voda-s screenshotot láttam róla, a Samsung oldalán pedig nem tudom kiválasztani frissítésre a letöltőközpontban (mert ahogy mások is jelezték) nem elérhetőek a mobiltelefonok menüponton belül az érintőképernyős készülékek, KIES-sel meg nem babráltam.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.07. 11:08:06

@Takika: sikerült máshogy odakedverednem, a Samsung.hu-n nincs még fent az ICS hozzá.

robertdani · http://robbiedani.tumblr.com 2012.05.07. 11:15:19

én nem szeretem, lassú, akadozik, olyan hibák vannak amelyek előtte nem voltak.

sukram 2012.05.07. 11:18:11

Hasonlókat tudok mondani, mint robertdani. Az elmúlt 3 napban a WI-FI -t nem tudok ki be kapcsolni, csak újraindítás után kapcsol ba. Sőt..néha a SIM -et sem érzékeli. (bár ez lehet hardver is) Nem telepítse aki teheti, még nem az igazi......a sebességgel nekem nem volt gondom....

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.07. 11:26:50

@sukram: kösz az infót, akkor én azt hiszem maradok a 2.3-nál még egy jó ideig...

Gwendir 2012.05.07. 11:37:48

Meg tudom erősíteni robertdani és sukram állításait, a gyári ICS nekem is szarakodott rajta, volt, h a WiFi nem akart ki-be kapcsolni, de a leggázabbak sztem, amit egy gyártó elszúrhat azok a spontán rebootolások, és battery drainek (2-3 óra alatt akár 70%-nyi) ráadásul olyankor, amikor épp nincs is használatban a készülék... hatalmas baklövések ezek egy ekkora gyártótól.

Én már jó ideje váltottam moddolt ICS-re, azok elég jól működnek, a fenti problémák megszűntek, viszont moddoltság lévén, van helyettük más (de kevésbé idegesítőek). :)

no mail, no problem 2012.05.07. 12:39:21

@Tomi from Space: ezt most nem értem, nekem független sgs2-öm van, I9100XXLPQ az alapsáv és IML74K.XXLPQ a build. az android 4.0.3, a linux nekem is 3.0.15, de utána teljesen más az id. ez van március közepe óta, ezzel, meg pár más országgal kezdte a samsung az ics frissítést.

ez az XXLPS ennek a javítása, vagy valami más? (én nem tudom csekkolni, mert win mentes övezetben élek, az upgrade-t is más gépen nyomtam le.) ez az általad posztolt azt javítja, ami nekem van, vagy gingerbread -> ics upgrade?

ezek viszont az XXLPQ-ra vonatkoznak, ezt fogtam az eltelet két hónap alatt:

az én verzióm akadozik, a battery draint még vagy nem tapasztaltam, vagy nem figyeltem ki. ha nem nem csinálok vele semmit elmegy két napot, hétközben meg mindig is naponta töltőre kellett tennem, nincs különbség.

@sukram: @robertdani: a wifi akkor nem kapcsol be, ha bekapcsoláskor éppen a csomagkapcsolt mobilhálón (lehet, h csak a 3g-n) is forgalmaz. én kikapcsolom a packet data-t, ami pár másodperc alatt elcsitul. ekkor kapcsolom be a wifit. ez nekem eddig bevállt, erre feljött a wifi. ocsmány, de ez van.

viszont vagy a wifi befagyása, vagy valami spontán bug egyszer leverte a gps-t is. simán autóztam egy órát budapesten, h nem jött fel egy műhold se. hazafelé a reboot után a gps megjavult.

spontán reboot-om nem volt.

befagyó alkalmazásom igen. (nem induló / illetve nem leálló.) ez lehet alkalmazás hiba is, mit tudom én. lehet, h nem, mert a google maps is crash-elt.

amúgy bekaphatják, h lebutították az ics gui-t samsungra.

Kovazo 2012.05.07. 13:03:17

na kérem szépen. ugyebár reggel 8-kor frissítettem ICS-re, minden pöpec (pl. wifi is szépen műxik), csak az akksit nyalta le 4 óra alatt nullára. :(

Emmet Ray 2012.05.07. 13:04:36

Valóban, ma reggel jelent meg a T-s ICS (LP7), tegnapelőtt fejezte be a szolgáltató a tesztelést. http://twitter.com/#!/SamFirmware (Itt lehetett csekkolni, hajnali fél öt körül jött ki)
Egy órája tesztelgetem, eddig direkt nem buheráltam semmit a telefonon (nemrég jutottam hozzá), meg akartam várni a gyári frissítést. OTA-ban telepítettem és eddig nagyon nagyon tetszik! Nyugodtan tegyétek fel, pöccre megy minden, kivéve a névjegyeket, de arra úgyis más alkalmazást használtok, remélem. Össze sem lehet hasonlítani a Gingerbreaddel!
Semmi wi-fi problémám eddig, ki-be kapcsolgattam néhányszor, csatlakozik rendesen, a GPS szintén.
Néhány alkalmazást (Svox pl.) frissíteni kell, de ezt majd úgyis felajánlja. Ja, és a Chrome nagyon állat, már csak azért megéri! :D

Emmet Ray 2012.05.07. 13:20:33

@Kovazo: Nekem az OTA frissítés alatt evett meg vagy 30%-ot, azóta normálisan fogyaszt.
Még annyit, mielőtt más is lehúzná a rendszert, hogy nem mindegy a verzió, az LP7-el nincsenek problémák.

Loyal - www.loyalmunkaruha.hu · http://www.loyalmunkaruha.hu 2012.05.07. 17:35:33

na most akkor rakjam fel vagy ne? :D a jól működő 2.3-at nem akarom egy zötyögő "talán jó, talán nem" 4.0-ra cserélni...

pecsabi 2012.05.07. 19:42:43

Sziasztok

biztos nagy hülyeség a kérdésem, de mi van a vásárolt szoftverekkel, amiket megvettem a Google Play-en keresztül? A frissítés után ugyanúgy működnek, vagy újra tudom telepíteni őket a Play-en keresztül, anélkül, hogy újra meg kellene vennem?

baluponthu 2012.05.07. 20:57:36

sziasztok!

eddigi vélemény: totál kudarc! reggel jött ki a T-s készülékre (lassan egy éves, előrendelős masina) OTA-n, a frissítés kb 50 perc volt, ezalatt 80% ment el az aksiból. Azóta jönnek a folyamatos hülyeségei a névjegyekkel, ha csörög elhúzod a karikát és FC-vel elszáll a francba, most van harmadszor ma a töltőn... de mindezek felett szemet is hunynék ha nem lenne a legdurvább hibája, ami valószínű az őrületbe fog kergetni. A frissítés óta nem hajlandó kommunikálni a céges exchange szerverrel... Kapcsolódási hiba. ennyi... Ha nem oldom/oldódik meg valahogy holnapig akkor nagyon nagy gázban leszek. A levelezésem nélkül azt hiszem féllábú vak egér szintjén vagyok. Ha esetleg valakinek van tippje hogy mi a bánat lelhette azt nagyon megköszönném. Egy sima SGS-t lőttem rá az exchange-ra gyári telenor gingerrel azon tökéletesen jönnek-mennek a levelek, a főnököm HTC-jének sincs semmi baja, úgyhogy tuti az ICS a hunyó... várom az életmentő javaslatokat/tippeket!

köszönöm előre is!

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.05.07. 21:36:08

@Tomi from Space: sammobile.com (ahogy elnézem a listát, már egy ideje ott figyel a 4.0.3)? odin? adb reboot recovery (ha függő telefonod van)?

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.05.07. 21:37:10

@baluponthu: wipe cache volt? Nekem sima SGS-em van, de az is csinál hasonlót romcsere után, ha kihagyom a cache törlést

sukram 2012.05.07. 21:42:35

A fogyasztása nekem is tragikus. Többször kifagytak programok, spontán nem indult újra. WI-FI tanácsot köszönöm no mail-nak. A szoftverek maradnak, a levelezésem sem szünt meg. baluponthu: Próbálj egy free appot, mondjuk K9 mail nálam tökéletes, ha a gyári nem megy.A másik lehetőség hogy végig nyomkodod a levelelezés beállításait a beállításoknál mert lehet ez a gond! Más telefonon volt már ilyen.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.05.07. 21:42:48

@donfuligjimmy: ehh ... nem recovery hanem download ... késővan na :)

waces · http://blog.waces.hu 2012.05.08. 05:39:51

Amiota kijott az ics az van fent es en spec semmi provlemat nem latok a wifivel. Sot reboot se volt. Viszont random (heti 1 alkalommal), bluetooth mellett elkezd nagyon melegedni (tokban zsebben is erezhetoen), majd onvedelembol kikapcsol. Nem biztos,hogy ics problema,lehet az aksi oregedett el,de kb ez az egyetlen eszreveheto negativ valtozas nalam (mig pl kollegam ugtan olyan sgs2-jen ugyan olyan kieses telepitessel kapot egy bolondos contact listat)

baluponthu 2012.05.08. 07:13:26

köszönöm mindenkinek a tippeket! K9 mail szintén nem működik, viszont találtam egy enhanced email nevű cuccot, ezzel legalább le tudtam szinkronizálni a leveleket. Ha esetleg a gyári emailra valami megoldást talál valaki akkor még mindig köszönettel veszem.

szép napot!

waces · http://blog.waces.hu 2012.05.08. 09:56:29

@baluponthu: k9 mail siman mukodik ics alatt sgs2-n (nalam is az fut touchdown mellett)

baluponthu 2012.05.10. 11:05:16

hát én a K9 mailt sehogyse tudtam működésre bírni, az ssl hitelesítéssel volt valami baja. de a probléma asszem megoldódott a MOXIER Mail nevű cuccal... legalább vannak leveleim... csak egy kicsit drága volt szerintem. :)

TaZ (törölt) 2012.05.19. 00:43:48

WiFi bekapcs problemara van egy bug report a google code oldalon, hosszu threaddel, es a legujabb info az, hogy talan az uj FW frissitessel az megoldodott.

code.google.com/p/android/issues/detail?id=28036

Az akkukijelzo tenyleg katasztrofa, en a Battery nevu appot hasznalom, a notification barba telepszik es szammal is irja a hatralevo szazalekos erteket.

Google+
süti beállítások módosítása