[Gyorshír] Nyáron jön a Carmageddon
A címben kábé mindent el is mondtam: a Stainless Games gőzerővel dolgozik a klasszikus botrányjáték mobil verzióján (természetesen iOS és Android verzió is készül - reméljük kivételesen képesek lesznek egy időben kiadni a kettőt).
Aki nem ismerné, a Carmageddon minden idők egyik legvérgőzösebb és egyben legviccesebb autóversenye, ahol az ellenfelek lezúzása mellett a gyalogosok amortizálása is pontot ér, sőt, akár azzal is nyerni lehet, ha csak őket daráljuk. A bizarr alapötlet, a kiváló kivitelezés és a nyílt játékmenet instant klasszikussá és népszerű bulijátékká tette a LAN-partikon és az ország összes kollégiumában.
A Kickstarteren keresztül, közösségi adakozásból születő új változat nem csak egyszerű portja lesz a 97-es játéknak, felfrissült grafikával és érintőképernyőre szabott "intuitív" vezérléssel érkezik - még valamikor a nyáron. Várjuk!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.06.02. 18:30:14
Amugy en jobban orulnek egy Frontier-nak (Elite: Frontier?).
2-More 2012.06.02. 19:16:21
Elmondom ez a rész annyira régi, hogy az alapverzió még az akkor létező kemény 3 féle 3D kártyát SEM támogatta, hanem low illetve hires software rendererben ment.Az első patch illetve a Splat Pack után jött ki hozzá patch Voodoo 3Dfx kártyákhoz. Az egyeshez. Valszeg akkor még csak a pisikása ment a homokozóban. Akkor akinek volt egy 200as MMX P1ese, az isten után a második ember volt.
@odamondó: Beléd is ugyanezt. Lángész.
Fodrosnagykocka 2012.06.02. 19:17:41
Csak más a port, de a video alapján a pályák, ellenfelek azonosak. Ha nem vagy rágyógyulva a mobilodra az eredeti 15 éves játék is elég lehet...
Fodrosnagykocka 2012.06.02. 19:18:59
4hnwBToH 2012.06.02. 21:24:15
Milyen indulatos. Most jött a felismerés, hogy már 15 év eltelt, és azóta is csak a kobrát csattogtatod, gyökér?
odamondó 2012.06.02. 23:32:14
Ha meleg vagy állj elébe, ha elhagyott a nőd keress újat, ha nem volt még sohasem akkor meg próbálj meg inkább egyet találni az ilyen kommenteket meg hagyd meg magadnak.
2012.06.03. 00:30:40
2 módon lehetett nyerni. Vagy körbementél X alkalommal a pályán, érintve minden checkpointot, vagy az ellenfelek AUTÓIT tetted totálkárosra. A gyalogosok megölése nem ért győzelmet, csak időt és pontot.
szabi113 2012.06.03. 01:16:06
foodlfg 2012.06.03. 07:41:31
NperA 2012.06.03. 09:03:24
A második rész valódi fizikai modellt kapott, de a látványosabb ugratások miatt 0,7x-es gravitációval. Ebben már meg lehetett fogni egy pördülést.
Szintén nagyon fontos kérdés, hogy miként implementálják a burnout gombot és az ajtó nyitását végző gombot. A burnout alapból talán az X vagy a Z volt, benyomva lehetett farolást indítani ami praktikus volt ha gyalogost akartál elcsapni. Még jobb volt kinyitni az ajtót, pillanatra ráfékezni és azzal elcsapni a gyalogost.
Hmmmm, a régi szép idők. Jogsi megszerzése előtt a második részen szocializálódtam, minden egyes alkalommal kamatoztatom a játékban megszerzett tudást és filozófiát, ha a közutakon közlekedem. Egészséges tagja lettem a társadalomnak :-)
2012.06.03. 10:15:45
pdstudio.info · http://www.pdstudio.hu/ 2012.06.03. 10:34:42
Ident_ 2012.06.03. 11:12:16
Vaandor 2012.06.03. 19:35:22
Én FPS-ben sose voltam jó, amúgy meg bármi online szarral elvagyok akármeddig. Szóval egy kezemen meg tudom számolni azokat a játékokat, amik telepítve megvoltak ÉS komoly hatást váltottak ki belőlem. Ez mindig is köztük volt.