Nem találok szavakat

2012.12.28. 09:42 Gabking

Közeledik az év vége, nem is várunk sok izgalmat erre a két napra, de legalább egy jó játékkal üssük el az időt. Biztos vannak olyanok akik ilyenkor is dolgoznak, de azért tapasztalatból tudjuk, hogy ilyenkor már nem ugyanaz a munkavégzés üteme, mint egy dolgos hétköznap. 

A lelkes kollégák mivel mással üthetnék el az időt, mint ügyes, most megkapott okostelefonjaikkal játékokat játszanak. De ne legyünk önzők, vonjuk be unatkozó kollégáinkat is, amolyan csapatépítés címén.. 

Erre pedig tökéletes játék a Szókereső! Magyar fejlesztők játéka, akik egy elég kis piac még kisebb szegmensét, a logikai játékokat célozták meg. Értékelésben már 4,5 csillagnál tart, és a letöltés szám is az egekben. 

Mit is tud ez a játék? Szavakat kell időre kirakni. Egy készüléken akár 4 játékos is játszhat egymás ellen, 3x3, 4x4 vagy 5x5-ös mezőkön.. Nem csak kitűnő szórakozás, de a Magyar nyelv használatát is segíti.  A jelenlegi állapot szerint 70 000 szót ismer. 

Ha játszol vele, vigyázz, erősen addiktív, szórakoztató játék, ami nem csak egy embert tud lekötni!

szokeres3.jpg


Szokereso2.jpgSzokereso1.jpg

Sok sikert a szavak kereséséhez! A játékot a Google áruházából bárki letöltheti. 

Android app on Google Play


Címkék: játék android app

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr234984514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.12.28. 11:02:31

@Tomi from Space: nekem a hot-seat multiplayer miatt jobban tetszik ez az új, még ha kicsit puritánabb is a megvalósítás. Én szívesebben játszom hús-vér ismerősökkel, mint egymillió idegennel :) (Legjobb lenne olyan multiplayer, mint a Draw Something-ben, Facebook-integrációval)

Gabking 2012.12.28. 11:08:25

@Tomi from Space: A kettő között én is a multi részt érzem markáns különbségnek.. Nekem ez a szókereső éppen azért tetszett, mert a mellettem ülő kollégákkal játszhattam.. Van bene valami varázslatos.. ez így egy társasjáték.. nem online játék..

bioLarzen 2012.12.29. 01:48:29

Kipróbáltam - egyelőre csak egyedül. Tetszik.

Szívok vele, mert van egy angol nyelvű szókeresőm, amivel naponta jtászom, ezért tökre megszoktam, hogy angol szavakat keressek, és ebben is rögtön azokat veszem észre :D :D

bio

bioLarzen 2012.12.29. 23:17:44

No... Első benyomások:

- lehet élvezni.
- A szótára sajnos egyelőre nagyon gáz, rengeteg szót nem ismer, sokszor teljesen egyértelműeket sem: pölö a lenge szó neki nem létezik. De tudjuk, hogy minden ilyen szókeresős játék rákfenéje a szótár, és nyilván lehetetlen rendesen megcsinálni, úgyhogy ez van...
- lehetne konzisztens a dolog: egyes ragozott alakokat elfogad, másokat nem.

Összességében nekem bejön.

bio

Hrobert · http://androlib.blog.hu 2013.01.02. 21:01:14

@Gabking: zsírameló, ha közben a kollégákkal szókirakósozol :D

Gabking 2013.01.02. 21:42:40

@Hrobert: bizony... főleg az ünnepek közben..tudtunk játszani.. :-)

bioLarzen 2013.01.03. 12:03:23

Ravasz ám a dolog... Lelkesen jelzem vissza szinte minden kör után a készítőnek a hibásan elfogadott, illetve a nem elfogadott, pedig szabályos szavakat - mire végül rájövök, hogy ezt SMS-ben teszem - úgyhogy gyakorlatilag fizetőssé tettem magamnak a játékot...

Azért amúgy piros pont jár a készítőnek, hogy egyszerűen használható visszajelzési rendszert tett a játékba a szavakkal kapcsolatban - mert sajna nagyon ráfér, a szókészlet sajna elég érdekes - de örültem volna, ha ez valahogy ingyenes, nem SMS. Ha úgy vesszük, a visszajelzéssel részt veszek a játék fejlesztésében - vagy tesztelésében, nevezzük, ahogy akarjuk - és ezért még én fizetek...

bio

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2013.01.03. 22:52:07

Pár napja nyomom, ma elérte, hogy megkapta az 1 csillagot a marketben. Régebben voltak a szemétparaszt játékok, ez nálam lesüllyedt a büdösparaszt szintre. Tipikus iskolapéldája annak, hogy egy programozó, hogy tud totálisan elkúrni egy alapvetően jó ötletet. A szótár úgy szar és használhatatlan ahogy van, értelmetlen szavak jöhetnek, sima normál magyar szavak nem. Ahogy írtam, ez nem logikai, hanem szerencsejáték, nem szoktam ilyet mondani, de ott bassza meg az isten az egészet, ahol van.

Google+
süti beállítások módosítása