Milyen egy teljes nap telefon nélkül? Borzalmas...

Nem is olyan régen rávettem magam, hogy eltöltök egy teljes napot a mobilom nélkül. Az ember azt hinné, hogy mennyire egyszerű a telefonmentes élet, de egy ilyen próba során könnye rá lehet jönni, hogy a telefonunk sajnos olyan mértékben megkönnyíti az életünket, hogy a hiánya ha katasztrófát nem is, de igen kellemetlen perceket és nehézkes órákat tud okozni. A poénokat nem lőjük le, a videóból kiderül.


Címkék: videó para

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr605024377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kimura 2013.01.18. 16:48:40

nettó életképtelenség

Darkcomet 2013.01.18. 17:50:35

@Kimura: Szerintem is kissé túl lett spilázva az egész.

Kimura 2013.01.18. 20:24:57

látom válaszolt a szerző, így én is válaszolok. nem a videó milyenségével van a bajom, mert korrektül meg van szerkesztve, szimplán a témájával. nem más az egész végig, mint nyafogás. ha bemegyek egy gyógyszertárba, én sem tudom mennyibe kerül egy gyógyszer, sőt, a melóhelyemről sem kések el telefon nélkül. pont kibírom, míg a melóhelyemtől hazáig eljutok net nélkül, pont ezért nincs is szükségem okostelefonra, mert nem költök feleslegesen pénzt arra, hogy "becsekkolgassak" mindenféle helyekre, meg a szaráshoz is magammal vigyem.

idézek a válaszból a szerzőtől
" Ha olyan videót csinálok, amiben kikapcsolom unott arccal a telefont, aztán este bekapcsolom és annyit mondok, hogy ki lehet bírni, akkor meg az a baj, hogy nem szórakoztató, semmitmondó, unalmas és különbenis."

de ez így tíz percben szintén semmitmondó, unalmas. ha lehetne, fel is raknám egyből a whitepeopleproblems.us/ -ra, de sajnos nem lehet. felnőtt férfiként kérlek, állj már egy kicsit a talpadra, és ne ess pánikba, hogyha meg kell kérdezni valakit az utcán, hogy merre van gyógyszertár.

welcome to the real world

eznemfoglaltnick 2013.01.18. 21:18:57

Csatlakozom... (én is, mi is kütyübuzik vagyunk, ha lemerül már le vagyok keseredve, de:)

A WC-n szarunk, a gyógyszerre akkor sem lesz több pénzed, ha megtudod mennyibe kerül, emailt nézd meg a gépen, egy ébresztőóra kerül vagy 500Ft-ba...

Szerintem a maci és a 10 óra alvás sem poén elem...

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2013.01.18. 21:39:00

@Kimura: Őszintén sajnállak, milyen lehetsz egy horrorfilm után, vagy egy sci-fi után. Gondolom szent meggyőződésed, hogy a zombi apokalipszis már jelenleg is létezik, 100%-ig tudod, hogy minden szörny létezik és a hátsó kertetekben éjjelente UFO-k szállnak le, Dr. House-ról úgy gondolod, hogy tényleg egy kórházban dolgozik az USA-ban és a Miami helyszínelőkben igaziak a hullák. Get a life. A videót meg egy pályázatra csináltam, amiben szatirikus eszközökkel kellett megmutatni, hogy a mai ember mennyire kötődik a mobiljához, gondoltam megosztom a nagyérdeművel. Megbántam.

@eznemfoglaltnick: as above

eznemfoglaltnick 2013.01.18. 21:50:15

Tomi, jót akarunk. Követünk. De néha beszólunk. :D

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2013.01.18. 21:53:50

@eznemfoglaltnick: Tudom, de annyit kínlódtam ezzel a videóval, hogy nem igaz és csak savat kapok érte mindenütt :D

bioLarzen 2013.01.19. 00:22:02

Teljes mértékben időzítés kérdése. Nekem volt pár hónapja 3 napom telefon nélkül (otthagytam rokonéknál), de valami elemi mázli folytán pont akkor semmi fontos dolgom nem volt, úgyhogy gyakorlatilag hatás (szívás) nélkül telt a a 3 nap.

Viszont, volt olyan időszakom is, amikor 1 nap alatt katasztrófa lett volna, ha nincs nálam a telefonom...

bio

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.01.19. 07:19:31

Épp tegnap este ment a Két pasi meg egy kicsi azon epizódja, amelyben Jake és "féltestvére" nem találnak oda egy buliba (telefonnal sem), de véletlenül mégis összetalálkoznak a lányokkal. Ott ülnek egymástól 5 méterre és chatelni akarnak velük.
Ugyanakkor készítenek egy olyan alkalmazást, amellyel megmérhető, hogy mennyi ideig tudsz víz alatt maradni. (stopper) :-) Jó rész volt.

Forever Kiss 2013.03.31. 11:08:02

Annál a baromságnál hagytam a nézést abba, mikor reggel elkésik a melóból, mert ki van kapcsolva a telefon.

Google+
süti beállítások módosítása