Felhívás

lazadas.jpg


Címkék: para

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr855372918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Supreme* 2013.06.22. 10:28:16

És ennek a NAV is fog örülni? :) Ne értsd félre, én is egy kínai csoda (ThL W8) tulajdonosa vagyok, de nem kéne "reklámozni", hogy ezek nagy része vám és áfamentesen kerül be az országba.

][-][alo 2013.06.22. 10:41:57

Írhatnál róla egy kis házi tesztet! :)

(egyébként... jah... van igazad, pláne most, hogy +1200 HUF extra ügyintézési díjat is kiróttak... egyem a drága szívüket. viszont remélem, ez megint a minden csoda 3 napig tart dolog lesz náluk)

Darkcomet 2013.06.23. 02:05:29

@Supreme*: Mért, reklámozza valaki? :-) Csak tesztekről van szó, nem árról és beszerzési forrásról.

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2013.06.24. 14:58:56

@Supreme*: Jah, szerintem is írhatnál róla egy tesztet, kíváncsi vagyok :)

Supreme* 2013.06.24. 15:15:48

@Dexxter182: Nem az én írásom, de sokkal többet én se tudnék hozzáfűzni, jól össze van szedve. Annyi a különbség, hogy nekem szürke van :)

logout.hu/cikk/thl_w8_quad_core_dual_sim_okostelefon/altalanos_informaciok.html

suhanyc 2013.06.26. 13:53:10

Én most rendeltem barátnőmnek Etotalkról (www.etotalk.com) egy Lenovo P660-at, 2 magos 1ghz, IP67-es (csepp- és porálló) telefont, klasszik 480x800-as TFT kijelző, Gorilla Glass, hogy bírja ha ráöntjük a fröccsöt. (mobilarena.hu/teszt/lenovo_a660_mindketten_tulelik/doboz_kulso.html)
Hat napja, egy nap múlva leokézták a rendelést, és átadták a DHL-nek (nem igazán bízom a postában, különösen a magyarban). Tegnapelőtt érkezett meg, azaz 4 nap alatt ért el a küszöbig kínából, hétvégével együtt.
A DHL-es csomagon rajta volt hogy elhanyagolható értékű cikk, emiatt áfa nem terheli.
A telefon ára 25 ezer volt, a a házhozszállítás 8, de használtam még egy kupon kódot is (ilyeneket gyakran raknak fel a facebook oldalukra, több áruház is, nem csak az etotalk), így összesen 32ezer volt az új teló.
Kicsit még szöszöltem rajta, ROM-ot cseréltem ilyesmi, tegnap óta használja boldogan, egyelőre sokkal jobb mint az előző telefonja, egy SE Live with Walkman. Ugyanezt a telót Mo-n használtan 37-38 körül lehet megvenni, de láttam már 47-ért is. Ha meg azt veszem hozzá, hogy szolgáltatónál egy ilyesmi teló (persze nehéz összehasonlítani, van pro és kontra is, de mondjuk legyen egy Samsung Galaxy S Advance) 75ezer, szerintem megéri.

Google+
süti beállítások módosítása