Megérkezett a Google Wallet Card

2013.11.21. 10:05 ][-][alo

A Google Wallet szolgáltatása eddig csak NFC képes mobileszközzel volt elérhető, de immár fizikai bankkártya formátumú fizetőeszközként is megtestesült. A kártyával olyan helyeken is lehetséges a fizetés, ahol nem rendelkeznek Google Wallet terminállal, valamint akkor is kiegyenlítheti az ember a számláját, ha történetesen nincs nála a telefonja.

Megrendelést követően 10-12 nap múltán meg is érkezik a kártya...

wall.png

... természetesen csak az USA-ban. Gondolhattam volna, hogy mifelénk jó esetben "csak" 2-3 évet kell ilyesmire várni.

A wallet.google.com oldalra belépve engem csak az elutasító válasz fogadott:

nowalletcard.jpg

Ha már itt voltam, körülnéztem a "tranzakció" menüben.

2010 novemberében vásároltam az első androidos telefonomat. Akkor még nem lehetett hivatalosan vásárolni a Marketen (ez a leánykori neve a Play-nek). Januárban viszont már igen, tehát az első vásárlásom 2011. 01. 30-án történt, borsos 1,99$ értékben vásároltam meg a WidgetLocker Lockscreen alkalmazást.

Eddig mintegy ötven alkalmazást vettem meg, 35 dollár értékben. (Ebben az összegben már benne van egy 5$-os adomány a Defy Rommesterek számára.) Három év alatt tehát évi 10$, cirka kétezer forint - nem egy nagy összeg. Az alkalmazások többségét leárazáson vásároltam. A listában van 15 olyan app is, amik darabja 10 centbe került - a különleges vagy szülinapi Google akciók rabul ejtettek engem is. 

Kíváncsi vagyok, Te mennyit költesz éves szinten alkalmazásokra?

A hozzászólásokban pedig nyugodtan elmondhatod, melyik alkalmazás volt az, amelyik számodra megérte az árát, s melyik az amelyiket nagyon megbántad, hogy megvetted - ráadásul már nem is volt lehetőséged a visszatérítést kérni.

A Google Wallet kártyához visszatérve - lehetséges, mire ténylegesen eljutna hozzánk, addigra érkezik egy újabb trend, technológia...


A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr265646578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

modav 2013.11.21. 10:20:38

Eddig két alkalmazásnak vettem meg a pro változatát.

- Nights Keeper
- Timely

Istenigazából nem csak a reklám mentességért, vagy a nights keeper esetében a végelen beállítható priflokért fizettem, de az a pár száz forintot amolyan tőlem telhető respect/támogatás.

napalm 2013.11.21. 11:59:29

az időszakos akciókról hogy lehet tudomást szerezni?

vásárolt appjaim:
Sleep as Android
Sleep stats
Call Control
3G Watchdog
eCID + Mariska
HI-Q MP+ Recorder
Poweramp
Smart Compass
VLC Remote

GePLovaGX 2013.11.21. 12:04:09

Amiket nem bántam meg:

- PowerAMP
- Dice Player (ez azóta ugyan teljesen ingyenes lett, de a támogatást megérdemelték szerintem)
- Headset Button Controller
- Timely (amióta nem HTC-m van)
- Nova Launcher (ez is a Sony korszak óta)

Amiket igen:

- Minden THD program (Shadowgun, Samurai II meg még 1-2) amik nem voltak olcsóak, de csak Tegrával hajlandóak működni és a fejlesztők nem foglalkoznak a vásárlóikkal.

][-][alo 2013.11.21. 14:46:50

@napalm: az időszakos nagy akciókról számot adunk mi is. Legalábbis igyekszünk :)

viszont annyi minden van néha, hogy nem is igazán lehet követni. (valamint van olyan magyar oldal, alkalmazás is, ami ezeket az akciókat követi, figyeli.)

Amazon app-pal napi egy ingyenes szokott lenni - van, amikor egész jó cuccokat raknak ki. Nálam akksi- és erőforrászabálós az amazon app, és ráadásul elegem lett abból, hogy csak azon az appon keresztül lehet alkalmazást frissíteni - szóval nem elég, hogy legyen Play, akkor legyen még ilyen is...
(Pár hónapja még így volt, azóta nem foglalkoztam vele.)

Darkcomet 2013.11.22. 06:40:15

@napalm: Én az Appsales nevű programot használom erre. Ami külön frankó benne, hogy a kedvenc fizetős appjaidat figyeltetni tudod, és értesít, ha éppen olcsóbban meg lehet vásárolni.

Darkcomet 2013.11.22. 06:52:31

Ezeket biztosan megvették, de pontosan nem néztem meg a listámat: Mybackup Pro, Deadbeef, ADW Launcher, SwiftKey, Swype,TuneIn Radio, MDScan, Screenshoot UX, ABBY Textgrabber, Picsay Pro, Touch Retouche, ACR, Mantano Reader, Smart Office 2, MX Player, meg néhány játék, pontosan nem tudom. Az cuccok jó részét akcióban vettem, szerintem három év alatt nem költöttem el 8000 forintot se.

Darkcomet 2013.11.22. 06:53:40

megvették=megvettem.

nemtomki 2013.11.22. 12:11:42

@napalm:
"az időszakos akciókról hogy lehet tudomást szerezni?"

AppSales
play.google.com/store/apps/details?id=net.tsapps.appsales

Google+
süti beállítások módosítása