Okosházat? Telefonnal?

2014.01.25. 11:46 Gabking

Néhány évvel ezelőtt még építkezést terveztem, és hirtelen elkapott a gépszíj, úgy gondoltam, hogy végre nekem is lesz egy okosházam. Akkor még szó sem volt androidról, wifiről. Relékkel, áramkörökkel dolgoztak a tervezők, és annyi tervezést igényelt volna a kivitelezés, hogy se kedvem nem lett hozzá, és mivel nem én nyertem meg a lottó ötöst, pénzem sem. 

Aztán eltelt pár év, ma már mindenki wifit használ, van wifis klíma, hűtő, bojler, wififel irányítható redőny, wifis konektorok, wifis lámpák, a tévénk is kapcsolódik a hálózathoz, és persze megjelentek azok az eszközök is, amikkel ezt már egy platformon kezelhetjük.  

Persze ennek nem csak előnyei lehetnek, az alábbi reklám megmutatja mi történhet, ha csak magunkra gondolunk. 


Címkék: telefon wifi android okosház

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr215780767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Google+
süti beállítások módosítása