HTC One: 4.4 KitKat

2014.01.30. 16:11 Mirrmurr

Megjött az értesítő a maroktelefon felső sorában: legörgethetem a 4.4 Androidot a készülékemre, tehát KitKatra frissíthetem a meglévő 4.3-as Jelly Bean-t. A szolgáltatóm a T, ki tudja, hanyadik vagyok a sorban, de tény, mostanra ért ide a hullám.

Screenshot_2014-01-30-16-07-30.png

A csomag 308 MB, gond nélkül lecsorgott, majd probléma nélkül települt, az egész művelet nagyjából 10 percet vett igénybe. Hivatalos verziószáma 4.19.401.8, és mint azt korábban is megírták sok helyen, apróbb változtatások tapasztalhatók a megjelenést illetően. Megjelent a Felhőnyomtatás, alább látható is egy kép (lent, balra), amelyet a Drive-ba nyomtattam, .pdf kimeneti formában. További új jelenség, hogy a HTC beépített böngészője is felhagy a Flash tartalmak kezelésével, egyéb megoldásokat kell használni.
(Apró, de számomra kissé bosszantó jelenség: az akkumulátor töltöttségét kirajzoló kis ikon zöldről fehérre változott, ahogy a kiváló Koritni lemezborítója fölött is látható. Biztos megszokom majd.)

HTC1_2.pngHTC1.png

 


Címkék: frissítés kitkat htc one android 4.4

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr345790115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elmouse 2014.02.02. 15:26:23

Ezért a Koritni-ért nagyon nagy köszi! Tiszta időutazás az egész, min. 20-25 év! :D

Mirrmurr 2014.02.06. 09:36:13

@elmouse: Részemről az öröm, hogy terjeszthettem:) Én is csak tavaly ismertem meg őket, de nagyon kellemes órákat tudnak okozni. A többi lemezük is frankó.

java786 2014.02.06. 21:14:45

Tapasztalta valaki a frissítés után a következőt?:
- sokkal gyorsabban merül az aksi
- az ébresztőóra nem működik kikapcsolt állapotban

Mirrmurr 2014.02.08. 09:52:45

@java786: Az akkuval kapcsolatban - nem tudok érdemi infóval szolgálni, mert használom a készüléket rendesen, de nekem nem tűnik nagyobb étvágyúnak. Két napot kibírok szolid használat mellett, ráadásul nekem mindig takarékos üzemmódba van kapcsolva a készülék.
Az ébresztőórát sem használtam még így, de ki fogom próbálni.

Google+
süti beállítások módosítása