LG Optimus 2X teszt - frissítve (akku és Full HD videó felvétel)

2011.04.01. 17:00 readya

Volt egyszer egy blogger, aki nagyon szerette volna az LG Optimus 2X-et tesztelni. Mivel a Telenor jó fej, az álom valósággá vált. Elvileg a készülék (Április 5.-től) kizárólag a Telenornál lesz elérhető. A teszt pedig nálunk, hiszen minket ért a megtiszteltetés (köszönjük). A telefon árait nem ismerjük, ez az információ nem volt publikus amikor átvettük ezt az erőművet. A készülék nagyon egyben van. Jobban össze van rakva, mint bármi ami eddig a kezemben volt. Igaz, vaskosabb és nehezebb is, mint a szeretett SGS-em, de ez a felhasznált fémek miatt van. A hátlap fogása kellemes, viszont furcsállom, hogy a kamera plexije körül nincs valami gyűrű. Így síkban van, szóval vigyázni kell vele, mert ha karcolod, az a felvételeken is ott lesz.

Most már számomra is elérhető (pár napig) az Nvidia TegraZone. Kezdjük mindjárt ezzel, mielőtt a készülékről írnék egyáltalán. Ha jól láttam, nagyjából 2 vagy 3 játék az, ami csak ott elérhető, más Android készüléken nem. Erről már megírtam a véleményemet és tartom továbbra is, hogy aki TegraZone only alkalmazást fejleszt, az maga alatt vágja a fát, mert a tortából nem haraphat akkorát, mint a többiek. De legalább készíthettem nektek Samurai II: Vengeance THD screenshotot is. A játék egyébként nagyon baba, remélem a fejlesztője hamarosan elérhetővé teszi a többi Androidos készülékre is. Mivel iPhone4, 3GS és 3 elegendő neki, azt hiszem ez nem jelenthet akadályt (pláne egy SGS tulajdonosnak, amely erősebb hardverrel bír, mint az Apple csúcs telefonja).

No de nézzük a telefont. Ez az első teszt készülék, amibe beleraktam a saját sim kártyámat. A Telenor mindig teszt kártyával adja a teszt készülékeket és soha nem volt ingerem arra, hogy napi használatba vegyem bármelyiket is. Tehát maradt is bennük a kártya, amivel jöttek. Egy Galaxy s tulajdonosnál azt hiszem ez érthető is. Az Optimus 2X-ben viszont csak 10 percig volt a teszt kártya, hazafelé már a sajátommal üzemelt és elkezdtem belakni. Igen, első látásra megtetszett a telefon. A barátok, kollégák is megdöbbent arccal nézték, hogy micsoda tempót produkál a készülék.
Ennek egyik oka a CPU, másik a GPU, harmadik pedig a gyors fájlrendszer.

- Android 2.2.2 jelenleg, Gingerbread érkezik rá hamarosan
- Processzor: NVIDIA Tegra 2 ARM Cortex-A9 dual-core 1GHz
- Grafikus mag: ULP GeForce
- 512MB RAM, 2GB hely a programoknak, 6GB belső memória, SD kártyával bővíthető 32GB-ig.
- 4" 480x800 TFT (IPS panel, ugyanaz a technológia, mint az iPhone4-ben, az is LG gyártmány)
- 8mpx LED vakus kamera hátul, 1,3mpx elől. 1080P full HD videót tud rögzíteni.
- HDMI kimenet
- Wi-Fi b/g/n, Bluetooth 2.0, HSDPA, stb...
- 1500mAh Li-ion akkumulátor
- 123,9x63,2x10,9 mm és 139 gramm.
- fájlrendszer ext2 / ext3

/dev/block/mmcblk0p1 /system ext2 ro,noatime 0 0
/dev/block/mmcblk0p8 /data ext3 rw,nosuid,nodev,noatime,data=ordered 0 0
/dev/block/mmcblk0p2 /cache ext3 rw,nosuid,nodev,noatime,data=writeback 0 0
/dev/block/mmcblk0p3 /misc ext3 rw,nosuid,nodev,noatime,data=writeback 0 0
 

Tudom, más tesztekben a végén lövik le a poént, hogy mit és hogyan tud a telefon. De ez az én tesztem és szerintem pont nem jó az úgy. Szóval kapaszkodjatok, a készülék elképesztően erős és gyors. Szinte mindenre azonnal reagál. Nem igen mérvadó a Quadrant, de azért egy tesztet csak csináltam az Advanced verzióval. A közel 2700-as érték magáért beszél és bizony minden egy magos készüléknél ennyivel erősebb is.

Az LG nem csak hardver oldalon tett ki magáért, de szoftveresen is. Tudom, nagyon sokan hangoztatják, hogy a gyártók azonnal jöjjenek ki az új Android verziókkal, meg minek az egyéni felület, stb. Nos, én nem tartozom közéjük, mert volt már dolgom vanilla Androiddal és bizony ha egy gyártó szépen nyúl bele, az csak hasznunkra válik. Arról nem is beszélve, hogy az egyszerű vásárló igényeit is ki kell szolgálni, nem csak a geekek vásárolnak telefont. Márpedig ha fapadosan érkezik a vásárlóhoz a készülék, akkor nem fogja megszeretni első látásra. Nézzük mit is alkotott az LG. Nagyrészt ötleteket lopott. De ez csak akkor jelentene problémát, ha nem attól, akitől érdemes (bármely iparágban hasznos, ha a jó dolgokat a gyártók átveszik egymástól). Az LG egyéni lock screent gyártott, belepakolt egy rakás widgetet, készített egy jól használható launchert és szépen átalakította az Androidot. A lock screen majdnem olyan jó, mint a Galaxy S-en, itt is látjuk mi történt mialatt zárolva volt a képernyő. Viszont az SGS-el ellentétben itt csak ki tudjuk nyitni a telefont. Galaxy S-en a nem fogadott hívás, illetve az sms egy kis puzzle darabkaként jelenik meg és ha azt a helyére húzzuk, akkor nem csak felold a telefon, hanem meg is nyitja az alkalmazást és  már mutatja is, hogy mi történt. Az értesítési sávban itt is van widget (ezt a Samsungtól tanulták el, nagyon helyesen. A HTC pedig nagyon bénán, ahogy a Desire HD tesztben is megírtam), amivel ki és be tudjuk kapcsolni a Wi-Fi, Bluetooth, GPS eszközöket illetve el tudjuk némítani a készüléket és az auto elforgatást is szabályozhatjuk. Ezt imádom a Samsungban és örülök, hogy végre egy gyártó lemásolta. Az LG annyival toldotta meg ezt, hogy a zenelejátszó is vezérelhető innen.

Lássuk a launchert. Nos, nekem nem lett kedvencem, szóval maradok a launcherpro-nál. Viszont ennek csak egyetlen oka van, mégpedig az, hogy szeretem ha 3 dock áll rendelkezésre. Akinek nincs szüksége ilyesmire és nem akarja témákkal átszabni a felületet, annak tökéletesen meg fog felelni a gyári. Miért? Mert rendesen variálható. Maximum 7 kezdőképernyőnk lehet és az app drawert (van ennek valami magyar neve?) szépen testre lehet szabni. Lehet lista illetve vertikális vagy horizontális görgetés. A programokat kedvünk szerint rendezhetjük illetve kategóriákat is megadhatunk a launcherben.



 

A gyári launcher kezdőképernyőire az LG készített néhány widgetet. A 3D-s időjárás widget annyira jól sikerült, hogy már ki is bontották belőle az XDA-s srácok. Erről korábban beszámoltunk. Nekem tetszik a naptár widget is. Végre a launcherpro-n kívül is van értelmes calendar widget. Ezek mellett van még sms és social network widget és még egy pár darab. Kapunk az LG által készített (vagy vásárolt) alkalmazásokat is, de ezek szerény véleményem szerint a kukába se valók. A Facebook appnál jobb a hivatalos, a twitter appot pedig 4-5 ingyenes is csípőből megalázza.




 

Nézzük az alap funkciókat. A hívás app nem rossz, bár a tárcsázó hang engem megöl. A névjegyekben nagyon ügyes, hogy a betűkön megjelenik egy csúszka, amivel szekcióról-szekcióra lehet ugrani. Ami nekem itt hiányzik, az a Galaxy S féle jobbra húzom hívom, balra húzom sms-t küldök működés. Egyébként nagyon szeretem a tárcsázóját. Az SMS app iphone-ra hajaz és sok negatívumot nem tudok mondani róla. Ellenben nem értem miért kellett ennyire iphone designt és színeket használni ezekben az alkalmazásokban. Sőt, az egész rendszerről el tudom mondani, hogy remélem a Gingerbread érkezésével kap egy új design-t, mert ezen még lehet dolgozni. A billentyűzet igen kellemes, van olyan jó, mint a Gingerbread keyboard. Pontos, gyors. Lehet ékezet nélkül gépelni, mert a szótár feladja a szavakat. Viszont a Marketről egy Swift keyboard sokkal jobb választás. Én pedig maradok a SlideIT keyboard-nál. :-)


Két alap program maradt hátra. Az egyik a naptár, a másik az óra. Igazából semmi extra nincs bennük, mind a kettőnek kellemes a megjelenése és mind a kettő jól használható.

 

Van egy kis extra is az telefonban, ezt a beállítások menüben keressétek, a jelzés alatt. Ilyesmi funkciókat lehet itt engedélyezni: a telefon lefordítására elnémul a bejövő hívás csengése, az ébresztés és megáll a videó lejátszás. A galériában a telefon jobb illetve bal oldalának egyszeri érintésével léptethetünk a képek között, ha nincs kedvünk kézzel lapozni. Illetve ha zenét hallgatunk, a telefon jobb és bal oldalának kétszeri érintésével léptethetünk az előző vagy a következő számra. Szerintem ezek hasznos dolgok és bár némelyik funkcióra van Market alkalmazás, ez azért így mégis csak jobb.

Nem szoktam teszt képet készíteni, de nem is olyan rég egy Android blogger meg akart arról győzni, hogy a Sony-Ericsson telefonok annak ellenére partiban lesznek a többiekkel, hogy nem 2 magos a felső kategóriás készülékük. Többek között a kamerára hivatkozva. Nos, készítettem egyetlen egy teszt képet. Borús időben, egy percig sem szórakoztam, csak megláttam a Minit és katt. A képet itt érhetitek el, ha a linken a képre klikkeltek, teljes méretben láthatjátok.

Most pedig az következik, ami még nem volt. Teszt videó. Az első saját. Olyan is lett. Bénáztam rendesen, kerülgettem/ölelgettem a fényképezőgép állványát, de remélem a lényeg átjön. Amikor nem tudok zoomolni, akkor rosszul érek hozzá. (Nagyon érzékeny a kijelzője, ami jó. Viszont néha emiatt pont nem azt csinálja, amit szeretne az ember. Hiába bökök valahova kétszer, ha közben egy kicsit megcsúszik az ujjam, akkor az már nem dupla katt. Szokás kérdése, szerintem minden új kütyüt meg kell szokni) Oldalról ez ilyen. Ettől függetlenül érdemes megnézni, mert megmutatja az erőt, ami a 2X-el van. Amit még nem szabad elfelejteni, a készüléken 2.2.2 van. A gingerbread pedig elhozza a böngésző hardveres gyorsítását... A videón az index.hu teljes (tehát nem mobil) oldala látható, ami elég komoly falat és akadás nélkül görgeti illetve zoomolja bármikor a 2X, miután betöltötte a teljes lapot. El sem tudom képzelni milyen élmény lesz, ha megérkezik a Gingerbread. A Videó alatt szól: Ska-P - Napa Es.

Nem maradt más hátra, mint a verdikt. Természetesen még napokig lehetne írni a készülékről. Van rajta HDMI kimenet és még működik is. De ezt már nem egy alkalommal demózta az LG és meg is írták máshol. Amit én fontosnak tartok elmondani: a 2X az első készülék, amire lecserélném a Galaxy S-t. De nem fogom. Mégpedig a majdnem 140 grammos súlya miatt. Tudom, ez másoknak nem okoz gondot, ez az átlag ebben a kategóriában, de ez engem nem érdekel. Nekem van egy habkönnyű, vékony készülékem és nem akarok sem nehezebbet, sem nagyobbat. Szóval a magam részéről megvárom a Galaxy S2-őt. Igaz, ha most a Telenor azt mondaná, ezt nem kell visszaadnom, maradjon csak nálam, akkor más lenne a gyermek fekvése. Lehet, hogy meg tudnék barátkozni ezekkel a dolgokkal... A telefon elképesztően erős és gyors. Mindenre azonnal reagál, egészen egyszerűen lenyűgöző. A TegraZone egyelőre semmi pluszt nem ad, alig van benne program és azok között sincs igazán nagy durranás. A Szamurájos játék jópofa, de emiatt nem vennék Tegra2-es telefont és bár biztosan sok energiát és pénzt ölnek még ebbe, én nem látom igazi előnynek. Az LG egészen jól rakta össze a szoftvert, onnan másolt, ahonnan érdemes és elég sok kényelmi funkcióval látta el az általa elkészített Android verziót. Természetesen még van mit tanulniuk design ügyben, de szerintem fognak is, mert komolyan gondolják a platformot. Egy dolgot bizton állíthatok, aki 2X-et vásárol, nem fogja megbánni. Ha valami kimaradt, jöhetnek a kommentek, válaszolok rájuk illetve ha fontosnak tartom, a cikket is ki fogom egészíteni. Akku időket még nem tudok, ahhoz rövid volt az idő. De nem rossz.

UPDATE: 48 óra használat után azt mondom, az SGS-el és a Desire-vel partiban van akku időben. Nem Desire HD féle semmit nem bír, hanem egy átlagos felső kategóriás készenléti idejét hozza. Szóval 1 napos telefon, ahogy a többi is, ha használod.

UPDATE2: elkészítettem egy Full HD felvételt a telefonnal. Innen lehet letölteni, mert a youtube csak elszúrja a videót... Érdemes végignézni, a kamerás is csak ember... :-)

UPDATE3: ilyen, amikor szamurájosat játszom 2 méterre a HD TV-től, Optimus 2X-ről vezérelve. Frankó.

UPDATE4: Az Optimus 2X plexije Gorilla Glass. Ez van a Galaxy S-en Galaxy Ace-en, stb. Szóval védő fóliára nem igen lesz szükség. :)


Címkék: teszt android readya lg optimus 2x android 2.2.2

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr292788956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darkcomet 2011.04.01. 17:20:43

Aksi hogy bírta ezt a brutális teljesítményt? Azért csak több kakaót zabál egy kétmagos proci, mint egy szimpla egymagos. Azon túl, hogy lesznek játékok, amik ki fogják használni ezt a teljesítményt, a hétköznapi életben mire lehet majd felhasználni ezt az erőművet? Videót milyen felbontásban csinál?

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.04.01. 17:21:04

Engem az akkuról érdekelnének statok. Meddig bírja?

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2011.04.01. 17:26:20

aztakurva haláli ez a sebesség...
egy negatívuma van csak, a design, szemérmetlen nyúlás az egész. külső: iphone 4, az interface ios koppintás. nem rossz, sőt nagyon is jó, de nem nehéz egy átlagos ui-t elkészíteni, amin legalább a grafikus elemek át vannak kicsit szabva. amúgy megint csak annyi, hogy hihetetlen ez a sebesség, én gondolkozás nélkül cserélném rá az sgst...

readya 2011.04.01. 17:40:16

Kicsivel több, mint 24 órája van nálam. Az akku eddig olyannak tűnik, mint az SGS-en. Ha játszom vele folyamatosan, akkor zabálja, amúgy pedig tűrhető. Majd hétfőn megmondom, addig eltelik még két nap. Viszont most SGS-el partiban lévőnek tippelném. Szóval nem olyan hulladék ideig bírja, mint a Desire HD. Most pl. 69%-on van. Igaz, valamennyit volt USB-n, viszont Szamurájoztam is rajta vagy fél órát.

Ha nem leszek lusta, készítek vele egy videót is. Full HD videót tud, de ezt írtam a teszt elején :)

"- 8mpx LED vakus kamera hátul, 1,3mpx elől. 1080P full HD videót tud rögzíteni."

Zoltán77 2011.04.01. 18:38:49

Mar megint a galaxy s korbenyalogatasa (az elso 3 bekezdes mindegyikeben van 1x emlitve), gáz...

Darkcomet 2011.04.01. 18:46:16

@readya: "Full HD videót tud, de ezt írtam a teszt elején :)"

Oksa, ez elkerülte a figyelmemet. Cimborám nagyon hegyezi magát erre a készülékre, kíváncsi leszek, hogyan fogja beárazni a Telenor.

UFP P 2011.04.01. 18:48:09

Tud lejátszani 1080p-s .mkv-t ? SAMOLED-hez képest mennyivel rosszabb a kijelző ? Külső hangszóró mennyire recseg ? Videófelvételnek milyen a hangja ?(gondolok itt a használhatatlan SGS által produkált minőségre) Wifi antenna erőssége ?(megincsak SGS gyenge teljesítménye miatt) Majd ha még jut eszembe írok.

Darkcomet 2011.04.01. 18:48:56

@birorichard: "egy negatívuma van csak, a design, szemérmetlen nyúlás az egész. külső: iphone 4,"

Vegyük végre észre, hogy egy olyan készüléknél, ami gyakorlatilag egy kijelzőből áll, nem sok lehetőség van a formatervezésre. Az Apple megcsinálta az etalont, használhatóság szempontjából ez az ideális forma. Azért körte alakú mégsem lehet az alakja :-)

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2011.04.01. 18:57:46

@Darkcomet: lehetne mondjuk sörösüveg alakú, ha már Tomi úgyis bevágta mindet :)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.04.01. 19:24:00

@UFP P: "Videófelvételnek milyen a hangja ?(gondolok itt a használhatatlan SGS által produkált minőségre)"

OFF: Rakj fel egy Voodoo Sound kernelt tartalmazó ROM-ot, pl a Darky's-t, csodát művel a SGS hangrögzítésével.

androlib.blog.hu/2011/02/15/tapemachine_ha_tul_erzekeny_a_telefonod_mikrofonja

EvilHedgehog 2011.04.01. 19:25:40

@readya: Kijelzőről vélemény?
Amikor én láttam a kis dögöt akkor a kijelző volt az egyetlen amit Galaxy S-hez képest nagyon nagyon kicsit negatívumként említettem volna meg....
Pár percig néztem hogy valami furcsa... aztán rájöttem ,hogy ez nem az a fekete amihez hozzászoktam... :D

readya 2011.04.01. 19:27:30

@UFP P: Le. Ezt bemutatta az LG. Én nem próbáltam.
Szerintem szebben rajzol, mint a SAMOLED, de sem a színek, sem a fényerő nincs olyan jó.
A Wi-Fi-vel nem tudom mi gondod van SGS-nél, nekem a panel házban 4 emelettel lejjebb is működik a Wi-Fi a liftben. Azonosnak ítélem meg a kettőt. Ha az SGS gyenge, akkor a 2X is, én nem láttam különbséget. Ugyanez igaz a GSM oldalra is. Ugyanazokat az értékeket látom ha egymás mellett vannak.
Videót még nem vettem fel, de holnap is lesz nap, utána válaszolok erre. Most tényleg nem tudom mi a helyzet.

@Zoltán77: Ha nem tetszik, ne olvasd. Nem nyalogatva van az SGS, hanem összehasonlítva. Mivel nekem az van, plusz a 2 magosok előtt az volt az etalon. Ha pedig valami abban jó és másban nincs, akkor megemlítem. A következő hasonló büfidet pedig válasz nélkül törlöm. Az építő jellegű kritikára vevő vagyok, a trollkodásra viszont nem.

readya 2011.04.01. 19:31:01

@EvilHedgehog: pont most írtam :) A színek jobbak SGS-en és a fekete pláne jobb. Viszont a 2X rajzolata szebb. Nem olyan raszteres. Mondjuk így: kontrasztosabb. Ennek ellenére szerintem nem ez a jövő, hanem az SGS2-ben lévő SAMOLED+. Ami jobb, mint a SAMOLED és van olyan kontrasztos, mint egy ilyen IPS paneles LCD :-)

Viszont nem mondanám a 2X-.re, hogy nem szép a kijelzője. Nagyon is rendben van. Az LCD-k között a király. És ezt úgy mondom, hogy nálam már volt Desire, Desire HD, SGS, N1, SE X10, SE Arc és még jó pár telefon.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2011.04.01. 20:04:11

Rendkívül sajnálatos, hogy a design itt is iPhone-os :((

UFP P 2011.04.01. 20:30:20

@readya: A WiFi: Jóapám mellettem állva a spicával csatlakozni tud wifi hálózathoz amit én fel-felvillanni látok csak néha. Ahol 0 wifi-t találok ott az előttem lévő laptop 2-t fair jelerősséggel. Messze van lehetséges maximumtól amit nyújt.

readya 2011.04.01. 21:29:36

@UFP P: Akkor a tieddel valami gáz van. Most kipróbáltam, a Desire, a 2X és az SGS is ugyanannyi pálcikát mutat Wi-Fire. A Spicám most nincs itt, éppen kölcsön van adva. Azzal nem tudom összenézni.

readya 2011.04.01. 21:32:12

@Tomi from Space: Sok varia nincs. Ha le van kerekítve, mint az SGS, akkor iphone2-3-3GS-re hajaz, ha meg szögletes, akkor iphone4-re. Vagy meg lehet pakolni fizikai gombokkal, mint a Desire-ét és akkor más. Viszont pl. én is utálom a fizikai gombokat. :) Legyünk őszinték, külsőre ezek sokat nem fognak változni. Persze lehet szét designolni, mint a Sony-Ericsson, de minek? :)

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2011.04.02. 00:18:16

nekem a szürke keret, alul a hangszóró, mikrofon nyílások emlékeztetnek az új iphonera. ott van ellenpéldának az htc, mindig tudtak egyedi és jó mobilokat összerakni.

readya 2011.04.02. 09:36:22

@birorichard: Designra igen. De pl. oldalra fordítva fogni egy Desire-t baromi kényelmetlen. Mert nem szimmetrikus és mert az usb csatlakozó nyomja a kezemet. Ezért mondtam azt, hogy vagy Design vagy "egyforma" mobilok jönnek. Mert ha használhatóságot nézek, akkor a szimmetrikus jó, pont azért mert ezeket sokat használjuk landscape módban is.

BRaMo 2011.04.02. 09:48:30

@readya: meg tudod nézni kérlek, hogy a call recording funkció működik-e a telefonon? Pl.: Total ReCall, CallRecorder, Record my call - működik bármelyikkel is?

readya 2011.04.02. 11:27:49

@BRaMo: Total ReCall-t kipróbáltam, működik.

readya 2011.04.02. 14:22:59

sgslag: regisztrálhatsz még ezer néven, mindet ki fogom moderálni. Neked a büdös életben nem volt SGS-ed, viszont egy alsó kategóriás HTC-d igen. Szeresd, örülj neki, trollkodj máshol.

Magamról csak annyit, szinte a teljes, itthon kapható Android felhozatal volt már rövidebb-hosszabb ideig a kezemben. Sőt, jó pár olyan is, ami még nem kapható. (SE Arc pl...)

Darkcomet 2011.04.02. 23:34:58

Ugyan nem tartozik ide szorosan, de ha lenne rá lehetőség, kérhetnél tesztelésre egy Motorola flipout-ot is a telenortól. Érdekelne a véleményed, mert a youtube-os videók alapján egy igen mókás készüléknek tűnik.

readya 2011.04.03. 12:22:23

@Darkcomet: Megkérdezem, hogy van teszt készülék vagy nincs. Ha van, akkor bejelentkezem érte és írni fogok róla. Mindig jöhetnek ilyen kommentek, más témában is. Amire igény van, azt figyelembe veszem :)

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.04.04. 07:52:34

@readya: korábban említetted, hogy elképzelhető egy ZTE Blade teszt, erről van infód? Nagyon érdekelne a véleményed, mert specifikáció alapján remek ár/érték aránya van, csak sajnos én eléggé kételkedő típus vagyok :) Fórumokat olvasgatok, de ott eléggé elfogultak az emberek :)

readya 2011.04.04. 09:51:17

@pantomimes: Már van a Telenornál ZTE Blade, megkérdezem teszt készülék van-e. Ha van, írok róla.

readya 2011.04.04. 09:55:37

@pantomimes: No, van Blade. Holnap leadom a 2X-et és hozok egy Blade-et. Szóval a héten ZTE Blade teszt jön.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.04.04. 10:02:44

@readya: köszi :) Nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre, szerintem a teszted alapján dől el, hogy mire cserélem a mostani telómat.

mzsf 2011.04.04. 11:19:32

Sziasztok!
A kijelző anyagáról ellentétes infók vannak. Plexi-üveg-gorilla glass. Mi a valóság?

readya 2011.04.04. 13:23:09

@Parci: Na az tipikusan szar teszt. Erre az FB kliensre mindent mondhatok, csak azt nem, hogy profi. Az alap FB app is többet tud. Ebben még a facebook chat sincs benne. De szerintük kafa... Na ezért nem hiszek az ilyen tesztekben, csak a független blogokban, ahogy nincs reklám pénz és nem kell jóban lenni a gyártókkal :)

"Az LG Facebook kliense nagyon profi. Gyorsan elindul, jól átlátható és könnyen kezelhető, a fontos eseményekre (valaki ismerősnek jelölt, üzenet érkezett) a képernyő tetején lévő tálcán is figyelmeztet, állapotunkat a kezdőképernyő egyik widgetjéről is beírhatjuk. Egy dolgot nem tud: hozzászólást nem lehet vele lájkolni és nem is mutatja, ha valaki lájkolja valakiért. Majd biztos belekerül ez is, addig kénytelenek leszünk mellőzni a komment-lájkolásokat."

TROLLFORGATÓ!!!!!!!!!44négy | problem? · http://akinemmekintosthasznalazbuzi.blog.hu 2011.04.04. 15:19:15

Internal server error a videó. Nem lehetne mégiscsak feltenni a Youtube-ra? Annyira csak nem kúrja el, mint ezek az ingyenmegosztós fosadékok...

readya 2011.04.04. 23:01:49

@trollforgató: konkrétan 240-est csinált belőle. Szóval de, annyira elkúrja, hogy csak na. Valamivel át kellene konvertálnom és úgy feltolni, hogy HD-nak legyen hajlandó kezelni a youtube. Szóval sajna nem megy. Próbáld újra

fikaboy 2011.04.05. 17:00:18

Megvan a készülék a telenortól, elég jó...
a mobil view-t nem tudom kikapcsolni, de ahogy rákerestem azt látom nem is lehet.
tud vki valamit?

fikaboy 2011.04.05. 21:35:17

a videót nézve, mintha nekem más rom lenne rajta, vagy nemtom, tudnál segíteni, mert ezt most nagyon bénának látom. Annyi program fut a háttérben, tökre belassítja.
Ha nemtudom ezeket megoldani, csalódok a telefonban. Eddig htc desirem volt, az is belassult, de ott legalább volt oka...

fikaboy 2011.04.05. 23:26:46

@readya: Szóval nem vagyok egyelőre túl elégedett.
ez a mobil view idegesít...

readya 2011.04.07. 20:38:45

@fikaboy: milyen mobile view-ra gondolsz?

fikaboy 2011.04.07. 21:07:59

@readya: a browserben, ha.egy oldalnak van mobil verziója, akkor csak azt hajlandó behozni.
egyébként már kezdem megszokni és elég gördülékeny.
Én voltam a béna.

www.szem.tv · http://csikosgabor.blogspot.com/ 2011.04.09. 21:22:14

Jó ez teszt, mondom azután, hogy elég mohón végigolvastam a fellelhetőket. A frissítéses kiegészítések különösen hasznosak. Mint fotós mondom, hogy a kamera optikája körüli kopásvédő hiánya gáz lehet, de csak akkor, ha mattul a komplett felület. Ugyanis olyan közel az érzékelőhöz a frontüveg, hogy ilyen esetekben még egy mély karc sem látszik a fotón, legfeljebb ha törik rajta a fény, az elmattult felület viszont fényt lop és életlenít. Erről jut eszembe: ha nem nagyon akartok vacakolni az utómunka appokkal, érdemes kipróbálni, hogy exponálás előtt a homlokotokat megtörlitek a lencse előtti üveggel. Én ezt profi gépek optikája elé tekert szűrőn használom.

readya 2011.04.09. 22:10:36

@fikaboy: mondtam, hogy szokni kell és erőmű ez :) Az meglátogatott oldaltól függ, hogy mit ad vissza neked, azok kérdezik le a lekérő hardvert és ha mobilnak ítélik és van mobil verzió, akkor azt lökik le. Viszont az index.hu-n pl. legalul rányomsz a teljesre és megjelöli sütivel, hogy te egész oldalt kérsz, legközelebb már nem a mobil lap jön be, hanem a teljes. Illetve természetesen a gomb megnyomására vált is azonnal. A videón is ezzel bénázok. Keresem alul a teljes gombot, miközben már eleve az jött be, mert korábban benyomtam :D

fikaboy 2011.04.10. 00:51:14

Azt tudjátok, hogy a task killer belassitja a telót? kipróbáltam a sima task killert és az advanced task managert és tényleg.

karc2011 2011.05.07. 11:45:33

Tud segíteni valaki abban, hogy a rádiója mennyire használható? A Xperia MiniPro-m gyengén veszi az adókat, pl. sokat hallgatnám a Gazdasági Rádiót (Bp: FM105,9), de legtöbbször serceg. Köszi

tyto 2011.06.04. 17:39:22

egy hete van lg2x-em. és gyakorlatilag használhatatlan, mert fél napig bírja az akku. főleg telefonálok, a wifi nagyrészt kikapcsolva, a mobilhálózat 2g-n, néha bekapcsolom percekre a wifit és megnézem a maileket. zenét nem hallgatok. nem játszom. a leállítható alkalmazásokat leállítottam. én azért a 100 ezren felüli árért ezt gáznak tartom.

readya 2011.06.05. 21:45:59

@tyto: és ne fut ezer program a háttérben, ami állandóan szinkronizál? Mondjuk google sync, facebook 10 percenként és így tovább? Nem egy ismerősömnek van 2X és egyikük sem panaszkodott akku időre. Ilyen szintű akku zabálást csak a gyakran szinkronizáló alkalmazások szoktak művelni. Azt hiszem a facebook kliensnél talán 10 perc az alapbeállítás és így tovább.

nevike 2011.12.13. 23:12:02

na srácok most akkor megéri ilyen telefont venni vagy nem? suliba használnám, néha netezni, játszani, és zenéthallgatni!

Google+
süti beállítások módosítása