Samsung Galaxy SIII Vs. Dacia 1300

 

Bónusz: S3 a víz alatt. Ez már nálam is kiverte a biztosítékot :)


 

Tetszettek a videók? Like-old a Facebook oldalunkat és napi szinten kaphatsz információkatt a legújabb Androidos készülékekről, programokról és az Androidhoz kapcsolódó hírekről:


Címkék: sgs3

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr74594473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

decoati 2012.06.17. 20:16:08

Egyszer én is átmentem a haverom lábán kocsival, ő is szépen énekelt utána

Gabking 2012.06.17. 20:32:14

Ismerem a srácot, aki a videót csinálta. Nem ez volt az első ilyen húzása... szalonnázott már Galaxy Tabon...aprított rajta hagymát.. és biztos vagyok, hogy még fog más ilyen dolgokat csinálni..

moTmeN 2012.06.17. 21:43:11

legkozelebb ha atmegyek egy telefonon kocsival, mindenkeppen teszek ala pihe-puha papirt...

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.06.17. 21:45:14

@moTmeN: Azért érthető, hogy alátették, egyelőre elég drága mulatság ilyenekkel játszani :) Egy 3310-es alá én sem tettem volna, de itt azért még van mit veszteni :)

2012.06.17. 22:23:40

Az enyémet nem adnám a kezébe, nemkem II van, az egy kicsit vastagabb.

Gabking 2012.06.17. 22:40:59

Én alapvetően irtózom az ilyen dolgoktól. Sokkal jobban szeretem a drága pénzen beszerzett eszközeimet, hogy így játszak velük, és szerintem alapvetően csak látványosak, de nem bizonyítanak semmit.

tido89 2012.06.17. 22:45:47

Ha utánaszámolnánk, kijönne, hogy nem is olyan nagy erőhatásokról beszélünk. Nagyjából merőlegesen megy rá a sima felületre helyezett telefonra egy nem túl nagy tömegű autó EGY, GUMI kerekével. Persze, hogy nem lesz semmi baja... Ennél még az is nagyobb erőhatás, mondjuk a kijelzőre,ha toll hegyével ütögetem az asztalon. Márpedig azt a gorilla glass és társai simán bírják. Az már más dolog, ha mondjuk az élére esik a telefon, mondjuk derék magasságból a betonra... A GG kibírja, csak a kijelző nem(Desire tapasztalat :-( )

gabest1 2012.06.17. 22:49:16

Most komolyan, nem volt bekapcsolva a telefon kamerája? Ilyet kihagyni.

Rocko- 2012.06.17. 23:23:27

ProStreet Romania. :)

Ékszíj 2012.06.17. 23:24:22

újság nélkül akarom látni :D

brlv24 2012.06.17. 23:24:51

Azért a kameránál picit megtört...a turmixgépet nem bírta volna:)

ppppalika 2012.06.18. 00:14:02

A hátsó kerék alá tette... Nem volt túl nagy erőhatás.

lavór 2012.06.18. 07:01:23

Kár, hogy vágott a felvétel, így vagy elhisszük, vagy nem. :)

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.06.18. 07:40:50

Mert a valo eletben ugy szokott lenni, hogy a telefon es az uttest koze pont odaesik egy puha ujsag.

Szokasos feltunesi viszketegseg.
Az abszolut laikusok meg az ilyen videokra veruk a melluket, hogy bezzeg az X, Y, Z telefon milyen fasza, mert autoval is at lehet menni rajta.

SemBoga 2012.06.18. 07:50:06

pár napja volt másik blogon, hogy i4s meg sgs3-at leejtettek - na, abból kiderült, mennyire strapabíróak ezek a telefonok (gyk.: semennyire!)

Void Bunkoid 2012.06.18. 08:44:19

Alapvetően az a baj, hogy a telefonokat nem arra tervezték, hogy földhözkúrogassa az ember, meg hogy átmenjen rajta autóval.

Érdekes módon én még soha nem hajtottam át a telefonomon autóval, de még csak rá sem léptem, sőt a földre sem esett még derékmagasságból.

Mert vigyázok rá. Alapvetően igyekszem úgy használni, hogy még VÉLETLENÜL se kerüljön ilyen helyzetbe.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.06.18. 08:50:31

@Void Bunkoid: Azért jót tudni, hogy mit bír, ezek meg jellemzően ilyen videókból derülnek ki. Anno amikor még Galaxy ACE-m volt én is úgy vigyáztam rá, mint a szemem fényére, de pár leesést azét el kellett könyvelnie szegénynek. Szerencsére sosem lett semmi baja, egy karc sem, úgyhogy jól bírta :)

yenoee 2012.06.18. 08:55:39

Csak a Dacia miatt kattintottam ide, de ez saaajnos nem 1300-as.
:)

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.06.18. 09:04:26

@yenoee: Nem? Próbáltam a farából megsaccolni és megnéztem hasznaltauto.hu-n is, hogy vajon milyen típus lehet és ezt láttam a legjobbnak, de akkor ez milyen Dacia pontosan? :)

SemBoga 2012.06.18. 09:10:29

@Void Bunkoid:

"Érdekes módon én még soha nem hajtottam át a telefonomon autóval, de még csak rá sem léptem, sőt a földre sem esett még derékmagasságból."

Az emberek időnként véletlenül elejtik a telefonjukat, vagy leverik az asztalról, vagy kiesik a zakóból - időnként előfordul, hiába figyel az ember.

Jó tudni, hogy ezek a mostani csúcstelefonok, ezt már egyáltalán nem bírják.

Kampec 2012.06.18. 17:25:26

@SemBoga: egyik bírja, másik nem, nekem xperia ray-em van, eddig minimum 5-ször esett asztalmagasságból, volt, hogy keményre (járólap), a dísz sony jelből kitört egy darab, ennyi az össz sérülése... szóval kijelenteni így általánosságban, hogy a mostani csúcstelefonok egyáltalán nem bírják az esést, kicsit merész dolog :)

zet lorf 2012.06.18. 18:16:58

Űrtomi, e két idióta videó reklámozása hűen tükrözi a szellemi színvonaladat, amit voltál kegyes más alkalmakkor is villogtatni, így már mindnyájan tisztában vagyunk teljesítményeddel. Mesterhármast alkothatnál e két tökagyúval, akik - lefogadjuk? - a videókészítés másnapján a román Vaterán újként árulják a két Galaxyt. Simán hozod e két tökkelütött szintjét: a baromságokat nyilván népszerűsíteni kell, s ki más posztolhatná ki, mint te, dr. emeritus balfasus?
PS. Ja, és ne fáraszd magad a válasszal, ugye te sem gondolod, hogy a legkisebb mértékben is érdekel a mondandód?

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.06.18. 18:33:45

@zet lorf: iszom szavaid :D Holnap megörvendeztetlek egy poszttal, amiben kiélheted imádatom ismét!

decoati 2012.06.18. 20:10:22

vizes: baromállat! baromállat!
amúgy a tiszta víz rossz vezető, sztem feltolta desztvízzel a mosdókagylót

boxeralso 2012.06.20. 11:06:25

@zet lorf: b*zmeg nem vagy normális. te miről beszélsz? :D
nagyon fura ez a mentalitás, egy egy dolog megközelítésének ez a sajátos módja, teljesen céltalan furcsa játszmának tűnik, legtöbb esetben valamilyen komoly lelki eredetű probléma rejtőzik a doloog mögött. nem vagy troll de nem vagy konstruktív vagy érdeklődősem akkor meg mi vagy? bánt az asszony, vagy a törlesztő részlet mi a baj? vagytok páran ilyen formák a NET éterben. furák vagytok

boccs az offért

boxeralso 2012.06.20. 11:09:12

ez a vizes teszt nagyon súlyos, iPhone-ra már láttam ilyen láthatatlan fóliát ami egy bizonyos szintig vízhatlanná teszi a készüléket. simán lehet hogy ez is kapott valami védőburkot.

zet lorf 2012.06.20. 13:41:41

@boxeralso: neked leszek kegyes egyszer válaszolni, csak hogy tudd a miheztartás végett.
szóval, ha még vannak a neten olyanok, mint én, az valószínű azért van, mert nem bírjuk a saját mellüket veregető idiótákat, sem a nyájszellemet, sem az ezt manipulálókat. röviden és tömören.

boxeralso 2012.06.26. 20:56:16

@zet lorf: oké oké.

még mindig nem vágom hogy miről beszélsz, pedig nem vagyok fogyatékos. lehetséges hogy esetleg ez a két videó fake és ezt nem tüntette föl a cikk író?
ki manipulál nyájszellemet meg mellveregetést? :D
egyáltalán mi a az élet az a mellveregetésmanipulátor? fent van googleplay-en? kell.

Google+
süti beállítások módosítása