Offtime

2014.10.03. 14:18 Gabking

A telefonok okosodnak a felhasználók pedig lassan már elvesznek abban a rengeteg lehetőségben, amire ezen készülékeket használni lehet.

Tudom, hogy más is, csak úgy mint én, egyre összetettebb feladatokra használja a telefonját, de már sajnos magamon is észrevettem, hogy bizony néha-néha „feleslegesen” vettem elő, csak hogy ránézzek a kijelzőre, hiszen már az órát is azon néztem.  Szinte már kényszerbetegnek éreztem magam annyiszor fogtam kézbe, és néztem meg, mentem be a menübe.  persze ha már ott voltam akkor nyomtam valami játékot, nézegettem facebookot, szóval ez a kényszeres tevékenység a produktivitásom rovására ment.

offtime-logo.jpg

Erre szolgál megoldásként az Offtime, ami ától már publikusan is elérhető az google play áruházban.  Én körülbelül három hónapja használom a teszt verziót, és csodás tapasztalatokkal lettem gazdagabb. Pont tegnap írtunk a Checky-ről, itt viszont ettől többről van szó! 

Hiszen ez az alkalmazás azt teszi lehetővé, hogy külön profilokat, elérési szinteket adj meg, és csak az ennek a profilnak megfelelő alkalmazásokat használhatom. Tehát munka közben megadhatom, hogy pl a facebook, vagy a játékok ne legyen elérhetőek, esetleg ha a családdal akarok időt tölteni, akkor más ne hívhasson. Ugyan ezek egy részét már más alkalmazás is tudta, de az Offtime egyben adja a letisztult formát, a szép grafikát, valamit olyan statisztikákat, hogy hányszor vetted kézbe a telefont, mik a legtöbbet használt alkalmazások, mire mennyi időt szántál.

dab967d456cabc06efb33ad278b06a0e.jpg

Nekem borzasztó számokat mutatott, ezért most inkább a családdal töltöm pár órát, tehát Offtime-ot veszek ki! 

 

play-letoltes.png

 

 


Címkék: android app alkalmazások android market

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr386755095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lesből Támadó Szárítókötél 2014.10.03. 17:20:17

Szóval letöltesz egy alkalmazást, hogy megakadályozzon a többi alkalmazáshoz való hozzáférésben, míg egy másikat, amellyel rendszeresen megnézheted a telefonodon, hogy hányszor nyúltál a telefonodhoz? ;-)

Ez a megközelítés engem ez valahogy arra az esetre emlékeztet, amikor a fogyni kívánó emberek vesznek egy zacskó bulátát azzal, hogy az egészséges dolog, abból lehet nasizni nyugodtan, nem hízlal. Közben nem szembesülnek azzal, hogy nemcsak az a káros, amit esznek, hanem ahogyan, azaz nassolnak, és ez utóbbira nem az a megoldás, hogy egészségeset nasizok, hanem az, hogy leszokom a nasizásról.

Egyszóval pótcselekvésnek érzem mindkettőt.

Gabking 2014.10.03. 17:29:27

@Lesből Támadó Szárítókötél: Összemosódott a kettő. A cikkben csak meg lett említve, érintőlegesen egy másik, tegnap bemutatott alkalmazás. Az Offtime ettől lényegesen többet tud, csak egy funkciója, hogy összesítést ad a használati szokásaidról (mikor, mivel hány percet töltöttél) A lényege az, hogy mint az android beépített blokkolása, korlátozza a telefon funkcióit. Nem fog tudni mindenki elérni, ha bekapcsolod, nem kapsz jelzéseket, ad egy kicsi távolságot, és engedi, hogy egy feladatra koncentráj. Persze ha ezek a gondok téged nem érintenek, akkor valóban felesleges letöltened..:D

][-][alo 2014.10.04. 07:21:04

én is a telót használom órának - de ugye aktív kijelző miatt elég csak elővenni a zsebből, majd visszatenni - nem kell nyomogatni hozzá ;)

Darkcomet 2014.10.05. 09:23:24

@Gabking: Ha én nem akarok használni valamit ilyen vagy olyan okokból, akkor nem használom. Ehhez nekem nincs szükség még egy külön appra. Persze, ha mobil függő vagy, az más tészta, de erre nem egy plusz alkalmazás a megoldás, hanem az, hogy tanulj meg uralkodni magadon.

Google+
süti beállítások módosítása